Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Kjøpte nemlig denne i går uten å vite så mye om den... Hmm.... fikk bare et innfall om at NÅ måtte vogna på plass! Syns den ser solid og fiiiiiiin ut jeg :-) Litt kjedelig men tradisjonell da. Håper vi blir fornøyd med denne da :-) Gla jeg er ferdig for det er jo rene vognjungelen der ute!!!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Positivt: Kjempe solid og god vogn:) stødig og god å trille!! enkelt å få tak i deler om du noen gang må skifte noe på vogna. Lang reklamasjonstid;) Lett bærebag = praktisk å ta med seg. Negativt: kort bag/ liten - kommer jo litt ann på årstiden hvor lenge du får brukt bagen. Men jeg synes du har gjort et godt kjøp;) Hvilket understell har du på vogna? compact? eller standard?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 HI. oy det med understell vet jeg virkelig ikke ... hmmm hvordan vet jeg det da?? virker litt slow hær men satt meg ikke så mye inn i dette hær ser det ut som.. Men alt det positive du sa var jo bra :-) Takk for svar.. Beybisen kommer i oktober så er ganske liten da man må pakke mest oppi bagen så det er jo bra..
ennaH Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har akkurat kjøpt min andre Brio kombivogn, fordi jeg var gruelig fornøyd med den første. Den er holdbar, god å trille på all slags underlag og all slags vær. Det er lett å skaffe deler til den. Den har fotbrett og ryggen kan legges helt flatt. Dermed er det uproblematisk å bruke den i den perioden da babyen har vokst ut av bagen, men ennå er for liten til å sitte oppreist. Jeg sverger til fire hjul, og opplever at jeg har god plass i handlekurven, sammenligna med alle dem som velger trehjulinger. Et godt valg, spør du meg! (For meg er det dessuten et pluss at "barnevognmafiaen" aldri ville velge en Brio kombivogn. Da slipper jeg å bli sammenligna med dem :-))
Bellanotte Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg har en brio kombi jeg og. Valgte den fremfor simo pga utseende. Syntes vogna er mye tøffere. Her har vogna blitt brukt masse og det har aldri vært noe å sette fingeren på. Bortsett fra vekta da, den er en smule tung. Iallefall for meg som drar den ut og inn av bilen hele tiden ( med dårlig rygg). Så jeg har løst det problemet med å dele den i to før jeg setter den i bilen. Jeg syntes du har gjort et godt kjøp iallefall og er sikker på at du blir fornøyd.
eirin20 Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 jeg har også kjøpt meg en brio kombi 08mod. Venter en liten gutt i oktober jeg også kjøpte denne vognen fordi jeg ønsket en solid vogn som var lett å trille på vinterføre;) Min søster har også brio kombi og er super fornøyd!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jeg får min første i desember og jeg kjøpte Brio Kombivogn. Jeg falt veldig for modellen. Jeg håper den fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå