Jordbæret <3 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg mistet 14. mai, da jeg var 11 urker på vei, og spiren min ble anslått til å være mellom 9 og 10 uker gammel. Jeg skrev mye gjennom den korte tiden svangerskapet varte, jeg har ikke orket å lese gjennom det jeg skrev før nå i dag. Jeg kunne ikke huske å ha skrevet dette diktet, men når jeg leser det, vet jeg at det er jeg som har skrevet det. Jeg ønsker å dele det med andre som har opplevd det samme. Ønsker dere alle alt godt! Far vel lille spire Det ble ikke deg likevel Ikke din kropp jeg skulle holde Ikke ditt blikk jeg skulle møte Det ble ikke ditt smil som skulle varme meg Og ikke ditt dunete hode jeg skulle kysse Ikke dine små fingre som skulle lukkes rundt mine Det ble ikke deg Du fikk bare et bittelite liv i mammas mage Du rakk å få en kropp med hode, armer og bein Du rakk å røre litt på deg Og det lille hjertet ditt rakk å slå Du rakk å spre glede og forventning Du rakk å gi mamma og pappa håp I tre lykkelige måneder gjorde du oss til en ordentlig familie Takk for det Og hvil i fred lille venn ~mamma~
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Så fint dikt, jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 12,døde i uke 9 så dette diktet passer veldig godt på meg også. Nå er jeg heldigvis gravid igjen, 20+4 i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå