Gå til innhold

Når ga kolikken/ magesmertene seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har vært kjempefin i litt over en mnd. (jeg sluttet med melkeprodukter, drikker ammete.) Men hun fikk igjen luftsmertene for ca 1 uke siden. Hun er nå 12 uker.

Når ga det seg på deres barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt over 3 mnd, hun var hos behandling (kiropraktor) til hun var nesten 4 mnd. Det var noe skjevt i ryggen hennes som gjorde at hun fikk vondt når melken skulle passere.

Tror det gir seg hos de fleste rundt 3 mnd, men jeg har jo hørt om tilfeller der det varer lengre. Kolikk er jo bare et vagt begrep på magevondt, og egentlig ingen diagnose i seg selv.

• 1 måned senere...
Skrevet

her tok det 5 mnd før det ga seg,men da ble det forandring over natta!! utrolig nydelig!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Om det er kolikk, så skal jo dette gi seg når barnet er 3 mnd gammelt, derfor det heter 3mnd kolikk.

Skrevet

Gutten vår hadde kolikk til han var litt over 5 mnd. Men som regel gir det seg ved 3-4 ,mnd alder.

Skrevet

Takk for svar her....Kolikken gav seg når snuppa varca 3 1/2 mnd. Nå har vi ei kjempeblid snuppe på 6 mnd...

Skrevet

Hos oss gav det seg etter 2,5 mnd. Nå er gutten snart 4 mnd og er fremdeles urolig på kvelden, men ikke kolikkgråting heldigvis..Vi gikk til ostiopat foresten.

Skrevet

Når hun var 3,5 mnder gav det seg her.

Jeg tok henne med til Ostiopat/Fysioterapeut. Hun trengte 5 behandlinger, men hadde nok ikke trengt like mange hadde jeg tatt henne med litt tidligere. Men til da hadde jeg prøvd te, minifom (før det kom i aviser om den) osv.

• 4 uker senere...
Skrevet

hadde første behandling hos kiropraktor når hun var 3,5 uke og den 3 og siste når hun var 5 uker.

Gråt før kiropraktor ca. 12 time rom dagen avbrutt av spising og 10 min soving innimellom.

Etter siste behandling var det bare gråt 45-60 min. om kvelden i ca. 1 uke så var hun BRA!

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Så bra!! hvilken kiropraktor gikk du til???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...