Gå til innhold

Kva het den farlige vaksinen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ein dokumentar på tv for 2 år siden maks trur eg ang ein vaksine mot hjernehinnebetennelse. Denne vaksinen hadde ikkje blitt skikkelig testet så mange ungdommer her i landet blei prøvekaniner. Mange som hadde fått denne vaksinen blei veldig syk og fekk varige men. Ho eine blei til og med lam!! Så solgte norge denne vaksinen til new zealand til små unger!! mange av disse ungene blei også veldig syk! Vaksinen gjekk rett i nervesystemet og ødelagte.Lille jenta mi på 3 mnd skal nå ta første vaksinasjon men eg er skeptisk!! for den inneholder Hib også. Hib er ein type hjernehinnebetennelse. Viss dette er det samme som den vaksinasjonen som de snakket så forferdelig stygt om så kjem det aldri på tale at jenta mi skal få den vaksinen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke den samme men det er det samme likevel etter min oppfattning. Hvis du mener at du kan sjalte ut hva Folkehelseinstituttet sier av rett og galt etter en TV-reportasje, driver du i mine øyne ren hassardspill. Så vidt det angår oss i vår familie har vi det veldig lett i disse spørsmålene; vi sier rett og slett nei til vaksiner. Det betyr ingen, nada, zero, null og niks vaksiner til våre barn og til oss selv. Vi verdsetter våre liv og helse for mye til å ofre oss selv for legemiddelindustriens profitt!

Drit i hva vaksinene heter, bare si nei....

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...