Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har bare tatt hjemmetest og den viste jeg var gravid, når bør man ta testen hos legen?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hjemmetester er like sikre som de legen bruker. De tar som regel ikke test der. Du ringer og får første svangerskapskontroll i ca uke 8-12 og da tar du GU og de sjekker at livmoren har vokst.
Scnuppa med tre barn Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hjemmetestene er så å si 100% sikre, men jeg har mine to ganger før gått til lege for å få det bekrefta. kan gjøre det når som helst om du ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Liker ikke denne GU til lege jeg .,..har skikkeli angst for første kontroll gjorde nettopp det for en mnd sia ...
Gravid:):) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 er det ikke frivillig å ta GU???jeg har heller lyst til å bli henvist til gynkolog...Noen av dere som heller ikke ville ta GU hos fastlegen deres?
TussiLussi Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Du kan levere urin til labben, er den positiv er den gratis, hvis ikke må du betale Trenger ikke legetime. GU har jeg svart på. Legen min tok GU sist da jeg trodde noe var galt, ellers ikke nødvendig. Før brukte de GU en til å kunne fastsette termin, men det ble for usikkert.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg er i mitt 3 svangerskap nå og har aldri blitt spurt om jeg vil ha eller spurt om å få GU på kontroll...takk og lov. :-)
mukle Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Er gravid for tredje gang- har ikke hatt første kontroll enda men de to første gangene var det ikke noe spørsmål engang- opp i stolen og ut med bena:) Men de tok ikke noen gravidtest da, siden jeg hadde tatt hjemme og var så langt (12-13 uker) på vei, kjente på livmoren i steden.
3 skatter ute:) Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 tok ikke noe Gu her hvertfall, gjorde de ikke sist heller. tror de har gått bort fra det endel steder. ble trykka litt på magen, så han kjente nok livmora der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå