Gå til innhold

Midjemålet, hvor måles det?


*Hutula*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener det er på navelen den måles. Og man skal visst stramme magemusklene når man gjør det for å få det korrekte målet siden muskel"svakheten" ikke er interessant. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nå ble jeg usikker..

Jeg gikk på shape-massasje for noen år siden. Da ble jeg målt både over og under.

Ganske høyt over (rundt ribbena) og rett under. Jeg strammet ikke magen.. (men hadde veldig lyst til å dra den inn.. hehe)

 

Det viktigste er uansett å måle på samme sted hver gang.. sånn ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midjemålet ditt er der du er tynnest. Ganske så høyt opp faktisk. Det er bare dagens "barn" som tror at midjen er langt nedpå hoftene. ;) Midjen sitter der den har sittet i all tid på damer.. fem cm over navlen kanskje? Iallefall der du er tynnest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange tableller ( iht klesstr f.eks) går utifra midjemål, og for meg blir det helt idiotisk å måle der jeg er tynnest, siden jeg har noen lovehandles uten like, og da hjelper det ikke måle mindje for min del ihvertfall..hehehe.. Så for meg er midjen på navelen... evnt rett under..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har lest på forskjellige sider om den der midjemålinga, og de fleste sier omtrent i navelhøyde. og det er jo også der det vil vises best når man kvitter seg med litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...