Gå til innhold

Redd og bekymret!

Aminah81

Anbefalte innlegg

Dette er grusomt...Mitt første barn har nettopp fylt 6..barnefar har så å si ikke noe kontakt(men han peser),men jeg giftet meg i fjor sommer med mann nr 2...Har ikke gått så bra med dette forholdet,men vi bestemte oss for å gjøre alt for å få det til å funke! Det gjorde det ikke! Han dro på Torsdag..Dagen etter fant jeg ut at jeg var gravid!Han trodde først ikke på det(vi har prøvd et år!)så er ikke så rart.Men nå er han helt grusom!!! bare slenger dritt og truer med å ta fra meg barnet.(jeg har slått av min msn nå fordi det er stressende!)Han er av utenlandsk opprinnelse...så vet ikke hva jeg skal gjøre.Er redd og bekymret..

Fortsetter under...

At ikke norske damer kan lære å holde seg unna utlendinger... Iallefall de ikke vestlige. Blir alltid krøll det!

Uansett. Er du en oppegående dame, kutter du han ut nå. Han har ikke sjans til å ta fra deg barnet, med mindre det er noe veldig graverende...

Har han slått deg, synes jeg du skal anmelde han for det, i det minste for barnets skyld, slik at han har noe på seg når det blir snakk om samvær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...