TussiLussi Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Blødde i går, og legen henviste meg straks til UL, pga MAen jeg hadde i fjor..... Aldri grudd meg så mye før en UL...... Sukk..... Forresten så sa han ifra at de ikke kom til så se så mye... så jeg vet ikke helt hva jeg forventer meg, jeg:( 6+1 etter legens måling - 5+4 etter min...
Tooblind Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Lykke til på UL! Det er nok ikke sikkert at dere ser noe annet enn en fostersekk. Muligens dere vil se antydning til fosteranlegg også. Men er du så mye på vei som legen sier, så kan dere jo se et hjerte som blinker også.. Jeg har gått på UL hver uke i 1. tri, og vi så ikke hjertet banket før jeg var 6+3. Hjertet begynner jo å banke i uke 6, så da spørs det hvem av deg og legen som har rett.
TussiLussi Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Takk ! Jeg så fostersekken og et knøtt på 2,5 cm... men ingen hjertelyd enda. Skal inn igjen den 13 ÅÅÅÅÅÅ - jeg håper alt er like bra da :) *lettet - for nå....*
Coma Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Så bra:-) Det er mange som ikke får se hjerteaktivitet så tidlig, så du må ikke tenke for mye på det! Lykke til på ny UL den 13.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå