Gå til innhold

obs -.ikke for de sarte...


TussiLussi

Anbefalte innlegg

Lovet å si ifra om det ble dårlig lesing - så da er det gjort.....

 

Begynte å blø i går.... skikkelig dritt, spør du meg. Nå vet jo jeg også at 10 % av grevide blør i starten.... men jeg tenker bare på MAen i fjor...

Ringte legen min i dag og fikk time med en gang. Han tok en GU, så litt blod der, men alle prøvene var streke og fine - så da har det ikke skjedd noe galt ENDA.....

 

Kjenner at jeg ikke har høy toleransegrense denne gangen... blir pissredd med en gang.

Ble henvist til UL i morra, men som han sa de heller kunne jo ikke spå hvordan det vil gå fremover....

 

*litt lei meg - men prøver å være optimist :)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke klarer det selv, så kan jeg være litt optimist på dine vegne, TussiLussi! Skal sende masse gode positive tanker din vei! :)

 

Lykke lykke til fremover! Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme med meg det da,begynte å blø i går,ringte rett på sykehuset,fikk maset meg til en UL.

du kan lese selv om du vil der jeg har skrevet.

 

håper alt går bra med oss begge.

hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor vanskelig det er, TussiLussi. Jeg krysser fingrene for at du skal slippe å oppleve det igjen. Jeg håper virkelig at det viser seg at alt fremdeles er i orden, lille venn.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Høres trist ut, og vil bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det!! Har selv opplevd MA og det var frytelig.. Ble gravid igjen og hadde blødninger i uke 6 og 11. Såg for meg at nå skjedde det igjen, men fikk komme til ul kjapt og der viste det seg at det var falsk alarm! Nå er jeg i uke 32 og det nærmer seg termin. :-) Lykke til! Dette går bra, blødninger er helt normalt! Mange av dem jeg kjenner har opplevd å blø litt i begynnelsen mens de gikk gravide, men de har fått friske og skjønne barn likevel. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg er en av dem denne gangen :)

Blir altid litt reddere når man vet at det kan gå galt når man blør....

Men nå skal vi ha troen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke jobber, for nå er det bare å ligge forran tv på sofaen med bena på puta og deg selv godt tullet inn i et pladd. Kjærsten har bare å varte deg opp framover!!! (det kan du hilse fra meg å si!!)

Dette fortjener du. Du SKAL tenke positivt, for det vil garantert ordne seg for deg. Ordner seg jo alltid for snille piker ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt to dager hjemme, pga legetime og UL, flexer litt i lavsesongen her...

Neste uke skal jeg på tur med ei venninnde , skal fortelle henne i kveld at jeg bærer en liten spire, slik at hun kjønner hvorfor jeg evt faller av lasset / trenger hvile underveis...

hehe... tror ikke hun blir så veeelig glad....tenker nok mest på at jeg kanskje blir litt kjedelig reisefølge....

Men, men - jeg er da i allefall lykkelig - foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...