Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Noel Andre Preben Villiam Liam Neo Theo Troy
prebs Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Liker egentlig bare Preben, men det er til gjengjeld kjempefint!
Milletrille Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Liam er kjempefint! Veldig uvandt første gang jeg hørte det, men nå er det en av mine favoritter! Eller så likte jeg Preben og Villiam.
Kreoline Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Dette var ikke navn jeg hadde kommet på å bruke, men det har med min begrensede fantasi å gjøre. Theo Noel Preben Liam Preben Noel Troy Noel
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Preben er det verste navnet jeg kan tenke meg på norsk. Verre enn Adolf, liksom. Selvsagt en smakssak. Liam og Troy blir for utenlandske for et norsk barn, imho, mens Noel betyr jul på fransk og ser bare rart ut, dessuten har franske Noelle nesten fullstendig lik uttale og er et jentenavn. Neo synes jeg ikke er et navn på noe annet enn bikkjer og internettnick. Theo er greit nok. William er pent.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 liker: william liam theo
prysseluskan Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Av disse liker jeg Preben og Villiam (synes kanskje det ser best ut med W - William).
mucha Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 theo er mitt favoritt guttenavn. synes Liam også er veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå