Gå til innhold

Kjole og mage


Myanne

Anbefalte innlegg

Søsteren min skal gifte seg om 14 dager.Antrekk er galla. Jeg er 10 uker på vei og har skikkelig mage. Med andre ord passer ikke den kjolen jeg skulle hatt på. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en kjole som passer til denne dresskoden med plass til mage? Trenger virkelig hjelp her.

Hvor ille er det å komme i sort kjole i sin søsters bryllup? ( Har sett en kjole og den er svart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke problemet med sort kjole i bryllup. Når jeg giftet meg så stilte min mor opp i svart kjole pluss noen andre gjester. Men viss du er usikker, kan du jo spørre søsteren din, det hadde jeg gjort. Men må det helst være kjole? For det er jo mange fine skjørt også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter streng skikk og bruk skal man nok ikke egentlig gå i sort kjole i bryllup, men nød er nød, og som dolly29 sier så kan du stæsje opp med et paljettsjal, en fin veske og smykker.

 

Men ellers bør det finner kjoler med empireliv i de fleste forretninger som selger selskapskjoler - hvis du bor i Oslo-området burde det i alle fall være muligheter til å finne noe. For øvrig: Jeg så at en av de andre på siden her inne annonserte mammaklær til salgs på finn.no - der var det et par selskapskjoler. Hva med å ta en titt på finn.no?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øvrig - bor du i Oslo er det en butikk som heter Svangerskapet som ligger i Kirkeveien rett ovenfor Majorstukrysset. Jeg var innom der for en ukes tid siden, de hadde såvidt jeg husker en del selskapskjoler der, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...