Gå til innhold

UFF som jeg lovte skulle jeg skrive til dere unasett hvordan det gikk=(


GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

=( som jeg kjente på kroppen min skjedde det en Ma første gang da jeg var gravid, var på utskrapning forrige onsdag=( Var veldig lei meg, men tenker som som så vil ikke la verden gå under. Kan ihvertfall bli gravid og siden jeg fikk en Ma var det noe galt med forsterne. HAdde 3 små spirer i magen jeg =(. Håper virkelig jeg kommer tilbake hit snart =)

 

 

Misunner dere som alt er ok med, skulle egentlig vært 11 uker idag kiipt=(

 

 

Ønsker dere alle lykke til

 

 

klem fra meg =(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI????hadde du TRE små gull i magen du da??kommet langt med dem?Føler VIRKELIG med deg og håper du snart kommer hit igjen når du føler deg klar for det.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så godt på denne siden her er at man får så mye støtte d hjelper. Ja hadde nok 3 små nurk=(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei mistet du alle 3:(

skal ikke være lov det!!! :(

 

stakar:(

 

mistet i går jeg å mest trulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstrålen 80: =( stakkars du oxo=( første gang du er gravid?

 

dette var min 1 graviditet så kiipt å miste første gang=( var så klar for å bli mamma..... Kjæresten vil ikke prøve igjen før om noen mnd så håper jeg er her om noen mnd og da håper jeg du oxo er her med en ny spire =)

 

 

 

Stoor klem til deg.....

 

Vet det ikke hjelper å si dette men håper det går bedre med deg, og jeg føler med deg virkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har en sønn på snart 17 mnd.

har mistet 3 ganger på rad nå om dette er er SA

 

stor klem tilbake å lykke til med prøvingen.

lurt å vente litt,jeg gjorde ikke det å mistet dermed 3 ganger på rad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så leit=( Men du har jo sønnen din da =) Skal ikke rpøve før om noen mnd, men tenker å ikke begynne med prevensjon for da kan det ta lengere tid før man kommer inn i syklysen igjen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så leit da, jeg har tenkt så mye på deg og hvordan det gikk, også gikk det sånn da :-(((

 

Men du har rett i at verden ikke går under for det er som regel en årsak til at ting skjer med fostrene. Jeg har hatt både SA'er og provosert i løpet av mitt gamle liv, men man kan ikke gå å hverken angre eller tenke på det, for det kommer barn skal du se. Og du kommer til å elske det/dem over alt og da går det ikke ann å tenke på hva du kunne ha hatt, for da hadde du ikke sittet der med ditt elskede barn :-) LItt knotete skrevet men jeg håper du skjønner hva jeg mener :-)

 

Håper du kommer tilbake snart så vi får høre hvordan det går med deg

:-)

 

Stor kooos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina^ er så glad i deg =) hehe.. Misunner deg som har barn og er gravid med en til... D kipeste med å miste spirene var at jeg hadde begynt å få mage og buksene begynte å bli trange:s Men skal nok inn hit om noen mnd skal du nok se =)

 

 

 

Stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII!!!!! Jeg var såååå sikker på at dette gikk bra...=o( *snufs* også alle 3 da...=o(

 

Dette var kjempe trist å høre...Ble oppriktig lei meg nå...=o( Er ikke ofte man kommer over noen som venter trillinger...Og det er jo veldig STORT....

 

Også nesten 11 uker...=o(...*snufs*

 

Skjønner du er lei deg nå og at sambo din også er det...Lurt å ta vare på hverandre... Veldig viktig...

 

Håper jeg ser dere snart her inne igjen.. Om noen mnd...(håper på litt fortere da...=o) )

 

Men kan trøste deg med at å blir gravid, det har du ikke noe problemer med=o)

 

Maaaasse gooode trøste klemmer er sendt til deg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) hyggelig å høre fra deg igjen,=) ja kommer vel inn hit om ikke alt for lenge håper jeg.! Misunner alle dere som har en liten sunn spire i magen=( Men håper virkleig d går bra med meg neste gang. Kiipt at dette var min 1 graviditet og får en Ma i 11 uke=(

 

Lykke til til deg...=)

 

klem far meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...