Gå til innhold

Livet i hjemmet om dagen da?

Anbefalte innlegg

Sambo jobber, hjemme ca. 16 30. Jeg står opp ca. 8 30. Da er det dusj, te og frokost og bim.....hehe.............Etterpå blir det vel litt striking,tenkte å bake boller og skal faktisk pakke inn julegaver i dag.......Ja det er godt med det som er unnagjort.Har ikke tenkt å gå på juleshopping i november.......

I går var jeg på shopping og handlet nye puter til sofaen........Råtøffe. Har en brun Slettvold sofa 3+2 seter og putene var store i offwhite med sort blomstermønster på. Kjøpte kubelys i beige, brun og hvit ( den var med duft) så når sambo kom hjem i går hadde jeg laget pizza og vi koste oss i " nye sofaen". Gøy og fornye litt. Damen i forretningen hjalp meg å bære putene ut i bilen så det var jo snillt. :-)

Jeg handle meg ny bukse,brun som kan brettes opp til pirat på H&M, en sort kjole og en offwhite kjole med noen stilige mammastrømpebukser til.............Bestillte meg time til farging av håret og fotpleietime.

Ellers må jeg være veldig forsiktig. Ikke løfte, ikke vaske hus, og ikke løfte for mye klær. Sex tørr jeg ikke lengre om det skal framprovosere en blødning. Orker ikke flere. Men har jo så lyst på verdens beste sambo da. Han kan omtrent ikke kose meg for da vil jeg jo bare ha mere....hehe. Stakkars han men det hadde ikke noe å si sa han det var meg vi måtte tenke på nå, han støvsuger, henger opp tøy, skifter på senga, bærer alt mulig og er mye hjemme til meg så han er veldig snill og omtenksom...................Heldigvis.Sjelden vi gjør noe alene i helgene nå. Det blir mest sammen, utenom at han sykler aktivt på søndager, litt fotball på tv blir det også, men noe må han jo få holde på med selv om fruen sitter med en gedigen sparkende mage o))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9968263-livet-i-hjemmet-om-dagen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber fullt så er på jobb på dagtid. Er oppe og vandrer hele natten, så det er litt slitsomt. Ikke spesielt effektiv på jobb da.... Bruker mye tid på å glippe med øynene og surfe på BiM :o)

Hjemme så pusser vi opp badet! Det fører til rot og støv overalt. Men det er det jo verdt. Må bli ferdig til llillegutt kommer. Sambo er kjempeflink! Snekrer og pusser og hjelper til med annet husarbeid også. Og så skal vi beise huset nå som det er meldt litt bedre vær. Nok å gjøre....

Men vi har tid til å kose oss også! Er så forelska og glade og spente på barnet som skal komme. Handler inn litt, kjenner på sparkene og diskuterer navn. Og har sex i massevis ;o)

Har arvet to søplesekker med gutteklær av min søster som jeg gleder meg til å kikke gjennom. Blir nesten som shopping det. Bare at det er gratis :o)

Bortsett fra halsbrann og rastløse ben som fører til dårlig søvn, så er jeg i kjempefin form. Nyter svangerskapet. Burde sikkert ha trent mer og spist enda sunnere, men men. Skal på 3D ultralyd til tirsdag. Blir spennende!

Jeg er desverre blitt så plaget med bekkenet... Hatt et kjempe fint svangerskap så langt,gikk over til uke 27 i dag:-) Men da jeg begynte på jobb igjen etter ferien klarte jeg tre dager og det var det... Store smerter til tider i bekkenet foran og bak i korsryggen. Hjelper hvis jeg slapper av og veksler ofte mellom å sitte ligge og gå... Skal til legen i morgen og til fysioterapeut så da får vi se hva de sier.. Eller er jeg i godt humør stort sett hehe og koser meg med alle sparkene...Har en meget aktiv baby inni magen:-) Vet ikke kjønn så det blir kjempe spennende å se når den kommer. Er vår første... Dagene går til å rydde i huset siden vi holder med oppussing som heldigvis snart er ferdig. Mamma har vært her noen dager nå fra Østlandet hvor jeg kommer fra(Bor i Bergen) så da har vi fått mye ting på plass.... det er jeg veldig glad for. Blir fort sliten og får vondt hvis jeg gjør for mye...

Mannen min er flink å hjelpe til så dette skal gå bra det.. men ble en nedtur etter ferien å ikke kunne jobbe mere enn dette... men kanskje en aktiv sykemelding hadde gått ann...får se...må lytte til kroppen og... er tross alt ikke bare meg å tenke på...har jo den lille også:-) og helsevesenet krever mye av en(jobber på sykehjem)... ble kanskje litt mye mas dette... men men...godt å få det ut:-)

Ha en god dag alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...