Gå til innhold

noen som har blitt satt tilbake 3 uker ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i 7.uke å det har gått bra med??

jeg blør,var på UL,der va fostersekken så liten som att jeg var enten tidlig i sv.skapet eller att utviklingen hadde stoppet i uke 3 eller no.

blir fulgt opp med hcg prøver og en ny UL om ei uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blødninger i uke 11 men fosteret var død (sluttet å utvikle seg)i uke7. Er gravid på ny og VELDIG redd! Så jeg forstår deg veldig godt! Men jeg håper VIRKELIG at du er bare 3 uker på vei, og at siren din lever. lykke til

Skrevet

jeg mente spiren og ikke siren ;-)

Skrevet

:) skjønte hva du mente. jeg å håper men frykter nok det verste:(

håper det går bra med deg å din spire:)

Skrevet

Dette høres jo helt underlig ut, men jeg ble altså satt FIRE uker tilbake med lillegutt! Han er nå 13 mndr og oppe på to og raser av gårde og er blid og glad og frisk som bare det :-D

Skrevet

kor langt på vei når du ble satt tilbake da?

å du hadde sikkert ikke blødninger?

Skrevet

Trodde jeg var ca. 8 uker på vei, men ble satt tilbake til 4 uker på vei. Må ha testet positivt ekstremt tidlig i forrige svangerskap! Jeg trodde jeg hadde testet positivt først ETTER IKM, men mensen må ha vært forsinket (jeg er pcos'er) så egentlig testet jeg da positivt nærmere to uker før neste IKM.

Skrevet

Nei, nå svarte jeg feil! Jeg trodde jeg var 11 uker på vei og ble satt tilbake til 7 uker, slik var det. Dette skjedde i forbindelse med at jeg ble lagt inn på sykehus for intravenøs ernæring pga dehydrering og hyperemesis (ekstremkvalme).

Skrevet

ok da er det ett bittelite håpe for meg å da.

bortsett fra att jeg blør da:(

Skrevet

*dytter* flere der ute som har opplevd det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...