Gå til innhold

Er så redd for MA

Anbefalte innlegg

Blør man altid litt når man har hatt MA? Hadde en MA for et år siden og da hadde jeg litt smerter og litt brune blødninger. Er nå i uke 10+3 og er livredd for at det ikke er noe der :( Er mye trøtt, spesielt om ettermiddagen og kvelden og har litt stikkinger i puppene ellers har jeg ikke noen ting som indikerer at jeg er gravid :( Har forsåvidt ikke hatt det i det hele tatt, men intill for en uke siden hadde jeg litt stikking i livmoren.

Noen som kan berolige meg før jeg springer på veggen? Skal heldigvis til Jordmor i uke 13, men det er vel heller tvilsomt at hun finner noen hjertelyd såpass tidlig, men håper jo det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9968155-er-s%C3%A5-redd-for-ma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det er nok helt normalt å engste seg litt unødvendig tidlig i svangerskapet...frem til den tiden man kjenner liv og blir betrygget av det.

Jordmor finner nok hjertelyd når du skal inn i uke 13, dette vises nemlig veldig tidlig...fra uke 7-8. Jeg var på UL i uke 7+2 og hjertelyden var der ;)

Dersom du er veldig engstelig, angbefaler jeg deg å kontakte lege/jordmor før slik at du får beroliget deg, ikke godt for hverken deg eller barnet å gå med uro/stress.

Lykke til ;)

Klem

Hei du!!

Jeg har litt samme som deg..og vi er like langt på vei!! Jeg har ikke noen form for kvalme eller antydninger til å være gravid..utenom at jeg er trøtt jeg også.. Jeg var urolig og gikk til ul på mandag på volvat for å roe ned nervene..Alt var i skjønneste orden.. Og det tror jeg nok det er med deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...