Gå til innhold

Da du fødte din første...

OnlyMe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom h*n før,etter eller på termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me min første ble jeg satt i gang 12 dager over termin, nr to kom som en rakket 3 uker før termin.. nå venter jeg nr 3 og er spendt på når h*n melder sin annkomst:)

Skrevet

Mine første var tvillinger og de ble tatt med keisersnitt tre uker før, med min nr 3 da ble jeg satt i gang 12 dager over termin etter at kroppen min overhodet ikke ville samarbeide for å få ut lillegullet

Skrevet

jeg fikk min første jente 3 uker før termin å mitt andre barn 1 uke før termin,3 barn kom 3 uker før termin å 4 barn kom 1 mnd før termin å 5 barn kom 6 uker før termin...venter nå mitt 6 barn å er spennt på når denne kommer....

Skrevet

Min første kom 1 1/2 uke før termin.

Skrevet

Første kom 10 dager før termin. Andre kom 3 uker før termn.

3. og 4. kom 3 uker og 2 dager før termin (men med tvillinger er svangerskapet normalt 3 uker kortere enn ved enlinger). Regner med å ikke gå til termin denne gangen heller. Jeg har litt lange sykluser (ca 33 dager), kanskje det kan ha noe med det å gjøre.

Skrevet

min 1.kom akkurat på ul-termin,hadde ett prikkfritt svangerskap uten vondter eller bekkenløsning.Fødselen tok 20 timer..har siden født noen dager før termin og det har gått raskere og raskere hver gang.Bortsett fra med nr 3..hadde lette fødsler både før og etter henne men hun var litt tyngre å få ut ja.

hilsen snart mor til 7

Skrevet

Min første kom en uke før termin og den andre kom 1 uke etter terminen:0)

Skrevet

Gikk ni dager over sist.

Skrevet

Førstemann kom 8 dager etter termin. Andremann kom 7 dager etter termin.

Skrevet

Førstemann kom to uker før termin. Nr. 2 kom en dag etter termin.. hadde termin samtidig som min brors bursdag.. så kanskje han vill eha sin egen dag;)

Skrevet

Nr1 ble igangsatt og endte i haste-ks 14 dager etter termin. Nr2 kom 10 dager etter termin. Regner jo med at nr3 også kommer etter termin da...

Ser at ei her lenger oppe nevner dette med lange sykluser som grunn til at hun føder før termin... Mine sykluser er på ca. 32 dager og jeg føder etter termin, så det er vel ikke så sikkert det betyr noe?

Skrevet

Førstemann kom 3 dager etter termin.

Da hadde jeg tatt lakserolje i 4 dager og det er ikke til å anbefale. Babyen kommer når den er klar og kommer ikke til å prøve noen kjerringråd denne gangen.

Skrevet

kom ho dagen får termin og jeg merket riene tidlig om morgenen. og dro på sykehuset halv 12 på natten. 11.23 neste dag var den lille prinsessa endelig ute

Skrevet

Min første kom 14 dager for tidlig,så da får vi se når andre mann kommer,termin 11 januar 2008...

Skrevet

Min første kom 14 dager før termin og den andre kom 6 dager før.

Er spent på når denne lille snuppen kommer =)

Skrevet

7 uker før termin.. En skikkelig turboprins!! Prøvde seg jammen litt før det også, men ble jeg ble lagt inn og legene fikk stoppet fødselen i 4 dager. Kjente at noe var på gang kl. 5 om morgenen, og kl. 09.14 var jeg mamma!! Spent på nr 2- som hvis alt går som det skal kommer i april 08.

Skrevet

Igangsettelse to uker over termindato, som forøvrig var forskjøvet med en uke ifht starttidspunktet. Andre gangen uken før termin!

Skrevet

Hadde mens termin 31.aug og UL 7 september.. fikk 3.. så midt i mellom

Skrevet

Eg blei satt i gang 14 dagar over ul-termin, han blei fødd 15 dagar over (20 dagar over menstermin).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...