Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 saken er den at jeg har hatt hovedomsorgen for våre to barn (3 år og 1 år) far var bare en som "stakk innom" hjemme for å dusje,spise og sove før neste arbeids økt,ungene kjenner ham knapt.. nå er forholdet over,han droppa meg,men 50-50 skal han ha?? han skjønner bare ikke at barna må jo bli kjent med han før jeg går med på en slik ordning,men nei!! 1 åringen er alt for liten til det også,åsså vil jeg aldri finne på å splitte søsken.. skjønner jo at fedrene vil ha barna sine,men da må de stille opp fra dag 1!! blir så sliten av å få han til å forstå at det er snakk om små barn.. hælv....s egoist mener jeg!!
Lille Trille 2015 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Veldig egoistisk av han ja - jeg ville sagt at vanlig omsorg måtte i såfall prøves ut først, dvs 1 gang i uken (onsdag??) og annenhver helg. Regner med at han kanskje da finner ut at det er mer enn nok - er jo ikke bare bare å ta seg av så små barn, og når han ikke har vært noe særlig involvert hittil, så høres det ut som om han rett og slett bare gjør dette på trass. Så små barn som 1 og 3 år er jo ikke bare til å plassere - de er jo vant til deg og vil nok sikkert føle seg usikre når plutselig mor ikke er der. Han burde iallfall være med barna sammen med deg først slik at de er vant til at han. Ikke gi deg du:) Han kommer nok ikke noe vei med det ....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 ja,jeg har fått det som jeg mener er det beste for de små da,annahver helg og to dager i uka (tirs og torsdag) så får vi event øke på når barna er moden for det!! takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå