Gå til innhold

Dag Harald Hovind :-)

*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Hei!

I går var jeg på Ul, å de hadde store problemer med å fastslå kjønnet 100%, men vi så de 3 "strekene" som jeg har sett at jenter har, to litt lange på hver side og en litt mindre i midten.

Vi fant ingen testikler (men de kunne komme seinere) og navlestrengen lå litt i veien... Men når de 3 "streken" er så tydelige, er det ikke da stor sjangs for at det er ei jente? Eller har gutter også disse ? Har aldri hørt at gutter har det, derfor vil jeg spørre deg.

Det virket som de trodde det var jente, men ville ikke si noe konkret å det forstår jeg.

Mvh

Fortsetter under...

Tusen takk for flott og utfyllende svar :-)

Jeg var i uke 16+2, så det er nok litt tidlig. Men gikk på privat UL hos en spesialist. Var der i 1.5 time , så alt ble grundig undersøkt, fra hjerte, navlestreng, milt, blodgjennomstrømningen til hjerne osv.

Jeg har valgt å betale en del penger for å få den oppfølgingen jeg føler jeg trenger. Da jeg har en dødfødsel i uke 37, 2 ma og et risikosvangerskap bak meg. Dette har gjort meg mer enn over middels nervøs.

Når alt kommer til alt spiller det ingen rolle for meg hva det blir, men jeg er så utrolig nysgjerrig at jeg nesten ikke får sove om natten hehe! Det aller viktigste for meg er at babyen lever og har det fint inni magen.

Jeg stoler helller ikke 100% på Ul. Det gjorde jeg bare når jeg skulle ha sønnen min, da var det ingen tvil, jeg så det selv md egne øyne, hele "stellet" hans fløt rundt der inne hehe !

Igår så jeg på massevis av UL bilder på nett av jente og gutte kjønn, å det var helt klart jentene som lignet på det vi så :-)

Igjen tusen takk for flott svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...