Belissimo-venter-veldig Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Nesa renner, nyser i ett sett og øynene er såre og rennende! Skjer hvis jeg har klappet nabobikkja eller katta deres. Hva er det som skjer med meg? Er 9 + 5 i dag. Dette er IKKE forkjølelse. Noen som har opplevd liknende?
Vårgutten-08 <3 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Det hørtes ut som allergi ja!! Kom deg til legen å ta en blodprøve:)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 du er nok det. Unner ikke min værste fiende engang å være allergisk mot noe som helst.
Gjest mphs Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ble alergisk etter første ungen og håper at jeg skal bli kvitt det etter at unge nr.2 kommer. Kan jo håpe. Det er noe dritt å være alergisk.
Belissimo-venter-veldig Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Takker for svarene! Slitsomt om jeg er blitt allergisk siden det er mange hunder og katter i familiens eie.... Skal til legen når han er tilbake fra ferie. Inntil da får jeg holde meg unna de firbeinte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå