Gå til innhold

Treff for desembermammaer i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har termin 2 desember... ser ikke at det er noen treff for desembermammaer i Oslo, og tenkte jeg skulle snike meg med på novembertreffet 12 aug på fridays:) Hadde først termin 27 november og tror selv denne stemmer mest hehe... Det er jo ikke mange dagene fra november, så bli med du også da vel:)

Hei du!

Jeg hadde også tenkt til å være med på Fridays, men så kan jeg ikke likevel og prøver å samle noen som skal ha i desember. Jeg kan evt. bli med på neste novembertreff.

Jeg hadde først termin 28. november. Det er visst ikke helt unormalt å justere terminen frem noen dager ved ultralyd.. Nå er min termin 3. desember, men kan jo likegjerne bli i november.

Vi får se om det blir napp fra noen andre som skal ha barn i nov/des og som kunne tenke seg et treff snart.

Heisann!

Jeg hadde også opprinnelig termin 29.nov som ble flyttet til 3.des ved UL. Syns godt vi kan ordne et eget treff for desember-gjengen, selv om vi er tidlig i des. Gøy å bli kjent med de andre som henger på terminklubben. Regner med at jeg blir med i alle fall, viss jeg får det med meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...