Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er 9 uker på vei, og har store kvaler med hva som er det riktige for meg å gjøre. Sliter med psykiske problem (angst og depresjon), og dette er blitt verre etter jeg fant ut at jeg var gravid. Har ikke lyst til å ta abort, men føler det blir for tøfft å skulle gå gravid og ha ansvaret for ein liten baby. Noen som har det på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hvis du ikke føler det er riktig, synes jeg du skal vente. Men det er MANGE med psykiske problemer som får barn og barna går det bra med ) Hvis du har en mann og familie, økonomien i orden osv... kanskje du skal tenke på hva barnet kan gi deg? Du kan faktisk bli bedre også... lykke til med valget
Tasso Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Eg sleit med depresjona under graviditeten... Men tror det e pga alle hormonene, alle følelsene blir så mykje forsterka... Merkte dette både i første svangerskap og no... Men ting gjekk fint for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå