Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg lever i 14 dagers sykluser.... De 14 dagene hvor jeg vet at jeg ikke er gravid, og de 14 dagene hvor jeg tenker at jeg kan være gravid! Syns det er slitsomt! Er så utrolig redd for alt mulig. 14 dager i måneden er jeg ekstra påpasselig med at salat og frukt/grønt er godt vasket, jeg spiser veldig sunt og unngår ting som en gravid bør unngå, alkohol etc. Er liksom ikke jeg som bestemmer det- blir bare sånn! Til helgen er jeg bedt med en venninne på jentetur til familiehytta deres. Jeg var der med familien min også forrige helg. Problemet er at det er en høyspentmast som står rett ved hytten... Er litt skeptisk til denne. Kan være tilfeldig, men ved begge de to siste graviditetene mine som har endt i MA har de funnet ut at spiren døde rundt den tiden vi har vært med dem på hytten!! Tenk begge gangene!! Prøver å tenke at folk som bor nært ved høyspentmaster sikkert blir gravide og bærer frem friske barn, men jeg er redd like vel.. Redd fordi jeg lever innenfor disse 14 dagene da jeg KAN ha sjanse for å være gravid liksom! Uff.... Det er slitsomt å være en prøver..... Har så lyst til å dra på hyttetur, men vet ikke om jeg orker pga denne "redselen".... Hva sier dere? Meninger om slike ting? Er disse mastene farlige? Er kanskje bare sånn man blir når man begynner å bli desperat etter en liten baby.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9964629-s%C3%A5-redd-for-alt-mulig/
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. august 2007 #2 Del Skrevet 1. august 2007 Sånn har jeg levd i over to år nå. Er så ille at jeg ikke trener i to av ukene per syklus:-) Tør ikke resienoen sted heller... men nå har jeg bestemt meg for at nok er nok. Det har ikke hjulpet meg å leve så forsiktig, det eneste det fører med seg er at jeg går glipp av masse moro og at jeg setter livet på vent. Så, på tide å leve litt :-) Reis på hytta og kos deg masse. Drikk litt vin også. Selv skal jeg bestille utenlandsferie i oktober, og det selv om jeg kansje kan bli gravid... Klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9964629-s%C3%A5-redd-for-alt-mulig/#findComment-9969214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå