Gå til innhold

lurer og lurer

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Jeg lurer på om noen kan svare meg på en ting..Jer er gravid med tvillinger..bare 10 uker på vei enda..så er kjempenervøs hver dag om dette går bra..men tiden går..blir tryggere når jeg bikker 12 uker..:-)det jeg lurer på er:min mann jobber offshore og er borte 6 uker i slengen,kan han blir sykemeldt siste turen før fødsel viss jeg blir dårlig?Hadde ekstrem svangerskapskvalme med nr 1..og er godt igang med desse to også..har mistet 6 kg til nå..og har 2 unger hjemme fra før av..Ser mørkt på å vere hjemme alene med 2 etter uke 30..og han borte..Håper noen kan svare ei stressa mamma som plutselig fikk to og ikke en i magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med to i magen! Det hoeres ut som om det kan bli ett litt langt og strevsomt svangerskap for deg, og det er jo helst det en ikke vil ha naar en er gravid med tvillinger. Jeg har selv to nurk i magen og kjenner at det blir slitsomt av og til, og jeg har ingen barn fra foer av. Jeg ville ha tatt opp problemet med jordmor/ lege og lest litt paa NAV for aa se om det staar noe der. Ellers har jeg meldt meg inn i Tvilling Foreldre Foreningen. De skal vaere svaert hjelpsomme og kan sikkert svare deg paa hvordan du kan gaa frem for aa lette situasjonen din. Anbefaler deg til aa melde deg inn der! Ellers er det et godt forum paa www.tvillingforum.com og mange som kanskje kan gi deg bedre tips der.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...