Gå til innhold

foreldrepengerdilemma!

Anbefalte innlegg

slik er min situasjon nå:

er ansatt 100% i en jobb jeg trives veldig godt i. 23 juni gikk jeg ut i ferie til 23 juli, etter noen dager tilbake i jobb ble jeg sykemeldt(100%), ser ut som jeg ikke kommer meg tilbake igjen i jobb før permisjonen begynner...(regner med jeg blir fullt sykemeldt ...

så er det dette med foreldrepemger da, jeg skal ut i 54 uker perm, 80 % lønn... i min jobb jobber jeg ca 145-155 timer i mnd, den siste fullstendige lønningen fekk jeg 1 juni. i følge nav skal jeg legge med siste mnd lønningslipp, eller siste 3 mnd, men problemet er jo da at jeg i siste halvdel av juni og mesteparten av juli ikke hadde fullstendig lønn pga. ferie....å nå i august er jeg sykemeldt( den lønnen får jeg 1 sept).. hva skal jeg vise til da?? lønnslippen jeg fekk 1 juni?det er jo den siste fullstendige og reelle lønnslippen jeg har:(

har jo snakket med nav, men de er så vansklige... jeg vil jo ha det jeg har rett på:( er det noen som vet?? sorry dette ble litt langt og klønete formulert...:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9964083-foreldrepengerdilemma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp,den lønninga fekk jeg vanlig lønn for timene mine og i tilegg feriepenger...men tar de med de feriepengene da? problemet mitt er jo at jeg har ikke noen bra lønninger for juli og august å vise til, den jeg får 1 sept, er jo ikke lønn fra jobben, pga sykepenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...