Gå til innhold

Hodet festet og slimpropp gått!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+2 i dag! Slimproppen gikk i dag, og hodet har festet seg! Ryggen er vond og har hatt en del "sterkere" smerter i magen i det siste....

Jaja...tror ikke at fødselen er nært forestående, men det hadde ikke gjort noe for å si det sånn:) Er lei av å vente nå...

Lykke til alle sammen...

Fortsetter under...

Skrevet

De stopper ikke fødselen når de er kommet så langt eller???

Lykke til:)

Skrevet

Tror ikke de stopper fødselen etter fullgåtte 33 uker.

Slimproppen kan jo gå lenge før fødselen...men det er jo litt spennende da!! Er andregangs, så kanskje jeg får før termin...

Skrevet

Skal krysse fingre for deg at du kommer igang før jeg:) Skal nå sette igang alle mulige tiltak for å prøve å sette igang etter uke 36:)

Skrevet

Er 35+1, men kniper igjen, den får ikke komme enda! :o) Den lille ligger med stumpen ned, og jeg slipper den ikke ut før den har snudd seg!! Skal til legen på torsdag, og da ville hun ringe sykehuset om den fremdeles ligger med hodet oppover.

Skrevet

Min ligger også i seteleie, så enten får han snu seg til uke 36 ellers så SKAL jeg ha keisersnitt!!!!

Annonse

Skrevet

Jeg vil ikke ha keisersnitt! Så den MÅ snu seg! :-)

Skrevet

fikk beskjed istad at min og har festet seg og ligger i hodeleie.. mens murringer i mage og rygg i ny å ne..men er nok bare modningen.. starter med modnings akupunktur om 12 dager.. helt sjukt at det er så langt.. brått gikk det opp for meg trur jeg! hehe!!

lei av å vente jeg oxo!! er 35+3 idag!! lykke til ja

Skrevet

samme her! slimproppen har gått og hode er festet;) men ingen tegn på fødsel enda. håper h*n liggeri magen min en good stund til:D

Skrevet

Jeg er 36+5 i dag, jenta ligger med stumpen ned og jeg tror slimproppen er gått :P

Skal til kontroll på sykehuset i mårra å måle str og sjekke om jeg er moden. Dersom alt går som jeg vil så tar de vatne mitt i uke 38. Er litteså spent nå ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...