Gå til innhold

god joggedress??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på jakt etter en god fin joggedress som jeg kan bruke etter knøttet er født,som jeg kan ha med på sykehuset,og bruke etter fødselen...men har lett og lett men finner ingen store fine joggedresser...er det noen som har noen tips til hvor jeg evt. kan finne en slik en?bor i trondheim...takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Kommer jo litt ann på hvor stor du er... men jeg har noe fra Cubus jeg liker godt.

Er spesielt fan av noen bukser (de kommer uten jakke) som er litt harems aktige. De er i tynt stoff, har mye vidde og rib nede. Det er gobukse som det går å vise seg offentlig i :) Jeg bruker de sammen med f.eks korte omslagskjoler.

Skrevet

Vet du hvilke størrelser de har på disse buksene? Jeg bruker vel xl eller xxl til vanlig.

Skrevet

Hvis du går på H&Ms nettsider på BiB finner du en fin plysjdress (bukse og jakke) i store størrelser. Finnes i brun og grå. Jeg har nettopp bestilt meg et sett med tanke på å bruke det på sykehuset. Jeg bruker str. 48/50 til vanlig og valgte da str. xl

Gjest Ut på tur
Skrevet

De buksene er ganske vide. Jeg bruker normalt str xxl eller større i vevde bukser. F.eks bruker jeg ca 50-52 på HM sine jeans.

De sitter jo inntil låret, men det gjør ikke noe for de slipper fort og er kjempe vide nederst ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Var inne på hm sine sider nå og da var d ik noen plysjdress, d var noe dritt for en sånn hadde vært kjekt å ha på sykehuset... har noen plys gensere som man har kunnet kjøpe bukser til men de har bestandig vært for ettersittende, da har størrelsen gått til xl og d har vært kjipt siden de ser ut som skikkelig deilige kosebukser...

Andre steder de kan skaffes?

Skrevet

www.motherhood.com...gå inn på sidene for oss litt større. store størrelser der. joggedressen i grå og rosa er veldig behagelig.

Skrevet

oi,den var kjempefin...hvordan er størrelsene der,romslige eller små??

Skrevet

Ellos Plus har en del fint;)

Skrevet

Hei du. Kjøpte nettopp en helt ok joggebukse på H&M på Trondheim Torg, BiB altså. Kostet bare 149,- og kjentes veldig behagelig ut. Er bare bukse dette da, og ikke hel dress, men de har sikkert topper som passer til også. Kjøpte en i brunt, men de hadde også svart og grå tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...