Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Del Skrevet 31. juli 2007 Er gravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 31. juli 2007 #2 Del Skrevet 31. juli 2007 Og hvem er så du ?? :-) Tørr ikke gjette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 31. juli 2007 #3 Del Skrevet 31. juli 2007 Er du den jeg tenker på så er jeg glad på din vegne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 31. juli 2007 #4 Del Skrevet 31. juli 2007 Først må jeg si gratulerer Så tror jeg også at jeg vet hvem du er :) Stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. august 2007 #5 Del Skrevet 1. august 2007 Gratulerer da! Så kjekt! Gleder meg til å få vite hvem du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 2. august 2007 #6 Del Skrevet 2. august 2007 Hmm.. nysgjerrig nå jah!! I dag har jeg bestilt tester, 10 stk faktisk! hehe (slapp frakt hvis en bestilte over en viss sum så da betaler man jo selvfølgelig dobbelt så mye i varer, blitt lurt, jeg?? neida.. hehe) Så nå teller jeg nesten dagene til legetimen min.. er enda nesten en mnd igjen, men det nærmer seg prøvetid på oss også! Gratulerer med spiren da! Gleder meg til å høre hvem du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Del Skrevet 6. august 2007 Er du yaddaline? du har vel prøvd en stund nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 7. august 2007 #8 Del Skrevet 7. august 2007 Så spennende da Gratulerer med spiren - gleder meg til å få vite hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 9. august 2007 #9 Del Skrevet 9. august 2007 Gratulerer så mye med spiren!!! *innrømme at jeg er veldig spent på hvem du er* Får sende litt babystøv over til meg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå