Gå til innhold

Når går dere til kontroll første gang?


Sofi31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg fekk beskjed om at eg ikkje trengte å gå før eg va rundt 8 uker... Og no har eg vert på kontroll, og då trengte eg ikkje og komme inn igjenn før om 6 uker... Ska bare konstatere at du e gravid og alt ser bra ut... Skrive ut graviditets papir... Vertfall det eg har gjort... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+2 nå, gidder ikke ta kontakt med lege ennå. Syns det kan være aktuelt med kontroll i uke 11-12 denne gang. I det første sv.skapet var jeg i uke 8 på den første kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i morgen.. og jeg er da 8+5.

For min del kunne jeg godt å ha ventet lenger.. men med tanke på ferie så passet det fint da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i dag og ringte legen min med en gang. Crazy førstegangskjerring :P ..

Han var på ferie, men jeg fikk time 20.august da. Er 4+4 i dag, så da blir det legebesøk i begynnelsen av uke 7.

Fikk beskjed om å ta me urinprøve og være klar over at jeg skulle ta blodprøve i tilegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!

Det er hele tiden noe som forandrer seg :))

 

Ringer gynekologen min og ber om å få en time når han finner det for godt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga tidligere ufrivillige aborter skal jeg til legen allerede fredag. da er jeg 5+0. Aldri vært borti å få time til noe så fort før. (bestilte i dag)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har første kontroll 10+3. Har vært på legen pga blødninger, får ekstra oppfølging m ul også, men har ikke ordnet noe ellers enda. Jordmor har ferie typisk, kunne tenkt meg å snakke med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte igår og fikk time førstkommende fredag.

Er i uke 7.

Fikk beskjed å ta med urinprøve,trodde det var vanlig praksis jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på privar ul om 3 uker ca, da er jeg ca 8 uker på veg- har mistet før, så vil se om alt er i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første kontroll ved 10+5..

 

Jeg har neste kontrol hos jordmor når jeg er 15+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til kontroll hos gyn. da jeg var 6+4, da var det kun ultralydundersøkelse, og skal til ordinær kontroll hos fastlege 8+3:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time i uke 11, men skal i mårra (uke 9+3) fordi jeg har en liten bødning og greier ikke å slå meg til ro med at det ikke er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...