Gå til innhold

Noen her som har hatt sex med noen som er mye eldre enn seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 7, og er litt keen på en på 46....

Har alltid lurt på om jeg ville føle det merkelig når det VIRKELIG gjelder, om dere forstår...:-)

Jeg vet at det kan skje noe mellom oss, for vi har hatt en dialog, for å si det sånn. Men kan det hende jeg finner han for gammel i senga, og bare tenner på tanken? Innspill, takk!:-)

Ps: Har alltid fantasert om menn som er mye eldre enn meg, men dette er altså helt uprøvd.........;-)

Skrevet

Haha, mente selvfølgelig TJUEsju, ikke sju!!!!!!! Uff, dette tastaturet svikter på merkelige plasser:-)

Skrevet

Når jeg var 28 (er 29 nå) hadde jeg sex med en kollega som er 46... Møtte han første gang på et seminar vi hadde når jeg var ny i jobben... Fikk masse oppmerksomhet og det fortsatte etter seminaret.. Møttes på et hotellrom 2 ganger og hadde sex...

Han var helt rå i senga... visste virkelig hvordan han skulle gjøre ting og må si at det er nesten den beste sexen jeg har hatt...

Har ikke hatt sex med han siden februar... han fikk følelser og da trakk jeg meg unna...

Det er ihvertfall min opplevelse når det gjelder sex med en som er eldre...

Lykke til... uansett hva du gjør...

Skrevet

Jeg er 26 og har et "forhold" til en på 41. Vi har sex, men vi kommer aldri til å bli sammen på ordentlig. Synes ikke han er sååå mye eldre da men...Fungerer greit nå, men må innrømme at jeg er litt usikker på hvordan avslutte det igjen...kan jo ikke holde på sånn altfor lenge heller...Hvis det føles riktig for dere så er det vel ikke noe galt i det...

Skrevet

46 er da ikke så mye eldre. HAr veldig god erfaring med sex med menn som er eldre. De er mer erfarne. Kunne aldri tenke meg sex med jevn gamle eller yngre gutter. Go for It girl

Skrevet

Hvorfor er man bedre i senga selv om man er "eldre"? Forklar.

Skrevet

Hi igjen her!

Takk for spenende svar dere:-) jeg må innrømme at jeg er så frista, men samtidig så redd for at jeg skal finne de litt merkelig på et tidspunkt det blir dumt å trekke seg, om dere skjønner:-)

Han facinerer meg så inmari, så jeg tror nok ikke jeg klarer å holde meg unna.

Skrevet

Sambo er 10 år eldre enn meg, ikke SÅ mye eldre det da..men han er erfaren i sengen og nyyyter jo det.. ;) og han vet liksom hvordan han skal behandle kvinnekroppen og er trygg på seg selv og sin kropp..og sine ønsker og lyster..

Skrevet

JA!

Da jeg var 30 hadde jeg et forhold til en fantastisk mann på 56. Og det er jo endel eldre :-)

Utrolig på alle måte, han fikk meg til å føle meg så avslappet og gikk 100 % inn for min nytelse.

Dette sammen med den personen han var, den autoriteten og livserfaringen han hadde, fikk meg til å føle meg spesiell på en måte ingen noen gang har greid før ham.

Gi deg hen, jente. 46 er bare ungdommen :-)

Skrevet

har aldri hatt noe fantasier eller ønske om en "eldre" før, men så møtte jeg en mann jeg giftet meg med, han er 16 år eldre enn meg. og vi har sex, og det funker veldig fint mellom oss, både det seksuelle og resten av forholdet. vi møttes når jeg var 26.

Skrevet

Eksen er 12 år eldre enn meg. Og joda, det er veldig kjekt med en mann som har mye erfaring. Du får det du vil ha enten du ber om det eller ikke og du oppdager at du vil ha mye mer og andre ting enn du trodde. En på 46 år bør da absolutt vite hvor klitoris befinner seg ;)

Skrevet

min sønns far er 20 år eldre enn meg(like gammel som mamma), jeg var 19 og han 39 da ungen ble født. Vi har kun vært sengekompiser, og gutten var ikke planlagt.

Han var en god elsker, bedre enn de gutta jeg hadde vært på før han i allefall, men de var på min alder og yngre da. dvs under 19.

Skrevet

hehe så mange anonyme. joda. hatt to forhold der begge var over tjue år eldre enn meg. synes nå ikke det var så store forskjellen mellom dem og de på min alder da...

Skrevet

har hatt sex med som var 11 år eldre enn meg og en som har vært 15 år eldre enn meg er selv 24 nå men han som var 15 år eldre enn meg var den beste. han tente meg veldig. var et spontant og morsomt øyeblikk i parken helt til vi begge fikk øya opp for hvor vi var. he he.

En fuktig kveld på byen kan gjøre mye.. ;-)

Mellom meg og han som er 15 år eldre enn meg var det rett og slett tilfeldig, tenkte ikke noe på at han var eldre enn meg bortsett fra at han hadde deilig kropp, hender som utforsket og utrolig flink til å kline. mange tunge kyss den kvelden.

Men du vet ikke før du er i det, prøv og se om du angrer etterpå, ikke tenk noe på det

Skrevet

Min mann er 16 år eldre enn meg og vi har et helt supert sexliv :-)

Skrevet

Da jeg var 27 hadde jeg et forhold til en på 50. Beste forholdet jeg har hatt!!

Skrevet

Når jeg var 20 hadde jeg et forhold med en som var 38 og nå i det siste (er 24) har jeg vært en del med en som er 36. Syns både jevngamle, de som et noen år eldre og de som er en del år eldre har sine kvaliteter i senga. Men fordelen med en "moden mann" er all den erfaringen og tryggheten han har. Kos deg. :o)

Skrevet

Det ser ut at HER slår jeg alle rekorder...)))

Det var en stund at jeg hadde forhold til en mann som var 33 år eldre enn meg :o)

Skrevet

Ja, da jeg var 16 hadde jeg et forhold til en mann på 34. Han var bare helt herlig, og lærte meg mye om sex. Setter utrolig stor pris på den tiden. Kunne aldri vært foruten.

• 17 år senere...
Skrevet

Hva med en mann på 56 som er kjempe kåt og elsker å tilfredsstille sin kvinnelige sex partner etter hennes ønske?? Kanskje for gammel eller?

Anonymkode: 33d9b...e9e

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Hva med en mann på 56 som er kjempe kåt og elsker å tilfredsstille sin kvinnelige sex partner etter hennes ønske?? Kanskje for gammel eller?

Anonymkode: 33d9b...e9e

17 !! År etter... wow 

Anonymkode: 78972...0f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

17 !! År etter... wow 

😂😂 Nå har de som skrev tatt igjen gamlingene de hadde sex med 😅

Anonymkode: 800e9...f31

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

😂😂 Nå har de som skrev tatt igjen gamlingene de hadde sex med 😅

Anonymkode: 800e9...f31

Hehe ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...