Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Vurderer å kjøpe vogna til november baby. Noen som har erfaring med vogna? Passer f.eks voksi pose inn i bag delen eller blir det for lite plass? Hvordan er den å trille på vinteren? Er den billigere i Sverige? Går det an å bestille fra USA? Koster bare 5000 der
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Det må spesialposer til. Både i bagen og sportsdelen går stangen igjennom beina hvis du skjønner. Liker den, men har ikke prøvd den selv. Kjørte derimot forbi ei idag som plundret litt med å få den ned en fortauskant, så hadde teste det først. Men det går sikker greiere hvis du hopper ned på bakhjulene, enn hvis du kjører ned med forhjulene først som hun jeg så gjorde, he he he.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har hatt Stokke, og vil ikke anbefale den-og ihvertfall ikke til novemberbaby. Jeg solgte min fordi jeg ikke var fornøyd. Grunn: -liten plass i bagen -stiv å trille, ingen demping (ja,jeg hadde det nye understellet). Rister kjempemasse. Vanskelig å få opp fortau etc og babyen ble dermed slengtrundt omtrent... Babyen ble vekket pga risting -kjørte seg fast og sklei i snøen -vanskelig å legge sammen -hvis den skal bli så liten sammenlagt som "reklamen" sier må den ærmest demonteres. -liten sportsdel, ikke full liggestilling. -lite lun vogn for vinterbaby Hvis du derimot skal trille bare inne på kjøpesenter, er vognen veldig fin Stokke ble en tilleggsvogn for meg,kunne ikke ha den som eneste vogn. Tilslutt hadde jeg lyst til å vrake den omtrent :-/
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 oh...nei...når jeg hadde endelig bestemt meg.. ørker ikke en ny runde med vurderinger..er den virkelig så ille????
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Bor man i byen, er stokke en super vogn...veldig fornøyd med den, og at man har babyen så høyt som man har, er helt genialt=) det er en dyr vogn, og man må se den an til hva slags bruk man trenger en vogn til, men for meg er den perfekt=)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Jeg ville kjøpt en vogn med gode lufthjul - særlig til en vinterbaby. Stokke er nok mer kul enn funksjonell, i hvert fall hvis man går mye tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå