Gå til innhold

Dere som har hatt flere SA , har dere fått utredning?

optimist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg har netopp hatt min 4 abort og begynner å tenke på at jeg vil utredes for dette..

Vet dere om det en noen "grense" på hvor mange SA man må ha hatt før man kan få utredning?

Og hva skjer egentlig ved en sånn utredning?

Jeg har ikke vært på sykehuset med alle mine aborter så alle er ikke registrert der, så det er jo ikke dokumentert at jeg har hatt 4 stk..har det noe å si tror dere??

Håper noen kan hjelpe meg med mine spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på forum for Habituell abort, der hører du til når du har hatt så mange aborter. Vi får utredning nå etter to MA, men vanligvis skal man ha mistet tre ganger på rad før man får utredning. Vi var utrolig heldige med legen vi traff på- skikkelig empatisk og jordnær kar, og han ønsket å følge oss opp etter MA nr to.

At du ikke kan dokumentere alle abortene kan jo ha noe å si, men det trenger vel ikke? Kommer veldig an på legen. Fortell fastlegen din om når du har hatt alle disse abortene og be han/henne om å henvise deg videre til sykehuset.

Lykke til, håper det ordner seg for deg snart.

Skrevet

Hei.

Jeg visste ikke at det var noe forum her som het Habituell abort jeg..

Ikke finner jeg det heller..

Skrevet

da jeg hadde vært igjennom 1 MA og 1 SA spurte gynekologen meg om han hadde nevn etter første abort hvorfor det skjedde........det hadde han ikke. Så jeg fikk vite det da jeg var på UL pga nr 2. Var synlig grunn

Skrevet

Hei Prøver igjen!

Så det du mener er at de rett og slett kunne se på innvendig ul hvorfor du mistet?

Ikke noe flere undersøkelser enn det?

Jeg har nemlig en muskelknute på livmora, men gyn sier at den har ingenting å si for noenting....

Skrevet

huff da:( jeg har hatt min 3. på rad jeg nå,har bestilt time til lege å håper hun kan henvise til utredning

Skrevet

Du finner Habituell Aborter under Debatter i menylinjen til venstre. Mange kloke damer der som har opplevd å miste en del.

Gå gjerne dit:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...