Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til nå da?


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

vi har kjøpt vogn, ettersom den var på tilbud, vippestol, uro, endel klær!

vi skal bruke vogga etter sønnen til sambo!

så da mangler det bare enda mer:)

vi begynte tidelig å kjøpe inn, tar utgiftene utover mnd som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke kjøpt noe enda vi.. Har lyst til å vente til etter ul om en uke, har sett på vogn da, som vi skal kjøpe billig av noen bekjente, men vi har sagt vi skal vente med å bestemme oss til etter ul..

Vil vente og se om det er liv først, selv om jeg er ganske sikker på det er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har det meste fra forrige svangerskap, tre år siden, men har jo veeeldig lyst på ny vogn da!! noe må man jo kjøpe denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjøpt en sparkebukse og en joggedress jeg...

Har masse fra forje barn så trenger ikke kjøpe så mye...

Vi skal kjøpe søskenvogn snart...:)))

 

Og 8 august skal vi på ul og da har vi bestemt oss for og vite hva det er tror jeg,så da må jeg og kjøpe noe rosa eller blått da..hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vogn når vi var i Sverige. Og da var jeg bare 13 uker... Følte meg som den raringen da jeg måtte si at termin ikke var før i januar, men kan mam spare to tusen kroner, så... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt stellebord, "badekar", uro til å ha over sengen (kom over en nydelig uro som ikke var i hard plast, uten både lys og lyd og knotter - hadde lyst på en sånn "gammeldags" en, ikke de nye plast-uroene) og alt for mye klær som egentlig ikke kan brukes før senere..så vi må enda ut og kjøpe inn alt av nyfødt-garderobe. Har fått litt leker og stæsj og..så har egentlig en ganske grei samling babyting allerede. Sengen skal vi kjøpe i september tenkte vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare kjøpt inn uro, to bodyer, en sparkebukse og joggedress. Venter med resten av garderoben; vet jo vi får masse fra venner og familie. Første barnebarn på begge sider;)

- Men har strikket stort babyteppe, ferdig med en strikkedress og halvvegs på et hentesett - alt i kjønnsnøytrale farger.

Sett på vogn og barnesete, men tror vi ender opp med å kjøpe brukt. - Det er nesten helt sinnsykt kjøpehysteri her inne jo!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert liv;-)

Har du ikke fått høre hjertlyden med doppler enten hos jordmor eller lege da? Isåfall kan du jo spørre om det neste gang du er på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting..hihi :)

Jeg trenger både vogn, vippestol, brystpumpe, ammepute, bilsete, seng osv..Solgte alt etter førstemann..Ikke så smart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og eg skal bare være sikker på at det bare er en der inne, og ikke to...kjipt med enkel vogn hvis det plutselig er flere besøkende... Liv er det for det kjenner jeg hver kveld jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har kjøp den første baby-tingen i dag, jeg - en sånn stellebord-pute.

 

Vi skal ha stellebord på benken på badet, og ettersom søstra mi snart kommer på besøk med sin lille jente, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne kjøpe den nå :-)

 

Ellers holder vi på å pusse opp huset, så jeg venter med å kjøpe klær og sånt til vi har en garderobe eller en kommode å legge det i.

 

Når handle-lysten tar overhånd, så kjøper jeg heller bare en ting eller to til min lille niese :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjøpt noen verdens ting. Har to barn fra før av og vi har alt vi trenger etter de, men hadde vært morro å få et barn av motsatt kjønn. Da tror jeg at jeg går amok i babytøybutikkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er førstegangsfødende, og har ikke kjøpt en eneste ting enda... Vi har vært alt for opptatte med å kjøpe klær til alle våre venner som får babyer i hytt og pine ;-)

Har sett på vogge og vogn, og halvveis bestemt oss for hva vi vil ha(venter på salget?? Noen som vet om noe salg her i Oslo?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her også. Vi har også sett på vogn, men fant ut at det var billigere å kjøpe den i Sverige. Basson Baby kombi. Koster nesten 6000,- i Norge, men det er med sportsvogn og stellebag. Så den på tilbud i Norge til 5400,- men samboeren min sjekket internett og fant den tusenlappen billigere i sverige, så det blir nok en svensketur på sikt :-). Detter jeg over noen andre gode tilbud skal jeg gi et pip :-). Utover det har jeg bare kjøpt en kjempe søt Ole brumm body som går til begge kjønn da jeg ikke enda vet hvilket kjønn det er. Samt har vi fått et par kles gaver av svigermor som også går til begge kjønn :-)

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To sparkebukser, tre pysj, badehåndkle med hette og ører, sokker og så kjøpte vi vogn da vi hadde vært på UL. Trenger masse men skal låne noe av venner og familie også. Greit med det man kan spare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt at vi skal vente med å kjøpe noe til etter UL, den er på tirsdag så da kan det vel hende det blir muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt masse tøy.. Off. Vet vi kommer til å få masse, men vi klarer likevel ikke å styre oss. Har kjøpt sååå mye fint, og vi har enda ikke fått vite kjønn! Tør ikke tenke på hvor mye vi kommer til å handle etter ultralyd om to uker, dersom vi får vite kjønn da :I

Ellers har vi kjøpt stellebord og oppbevaringsbokser til det. Har kjøpt uro til å ha over sengen, og har også fått massevis! Har strikket ferdig ett babyteppe og skal begynne på sko+genser. Ellers har vi kjøpt litt kluter/håndklær o.l. Men listen er enda lang gitt!

Bæresele og bilstol får vi brukt av fam. så det som mangler av "store" ting er babygym/stol/babyteppe, seng og vogn (som mine foreldre heldigvis vil gi oss). Ellers er det jo uendelig mye småplukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehh...ser jeg har svart på dette før og jeg gitt. Men kjøpt enda litt mer nå da :) Går litt i surr i hvilke innlegg jeg har svart på før. Damdi di... surrehode jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en god del klær og pledd, kluter, håndklær..

og vogndyne og sengdyne. Til uka kjøper vi seng, og vogn kjøper vi så fort noe dukker opp på finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe ting vi enda.. Var på besøk hos svigers i går og kom hjem med bilsetet i hånden. :) Syns d va stor stas å få den første babytingen i hus.. men litt rart også. Prøver febrilsk å få en oversikt over ka vi kommer til å arve etter søster og svigerinne.. skulle gjerne hatt litt mer oversikt så vi kunne begynne å få litt kontroll på ka vi mangler. Greit å få fordelt utgiftene litt over tid. Har bestemt meg til å vente til etter ultralyd med å begynne å kjøpe babygarderoben uansett... i mellomtiden er det tantebarna som blir bortskjemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...