Gå til innhold

Bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg blir mere å mere bekymret for barnet og meg selv her inne...sitter og leser en del innlegg ...det som går igjen er enten SA/MA eller att dere bare må ha tidlig ultralyd...nå begynner jeg og lure om det er meg det har rabla helt for eller om jeg skal slutte å lese alt her inne... mitt første svangerskap gikk alt greit ingen bekymringer ...men nå er jeg bekymret for den minste detalj...som att barnet ikke lever att det er noe galt osv...er det bare jeg som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg styrer bevisst unna alle innlegg med ordene MA eller SA i overskriften. Blir bare bekymret av å lese de. Holder meg heller til de enmene jeg føler treffer meg mer. Har ingen bekymringer når det gjelder barnet. Heller hva jeg skal gjøre med denne kvelmen! Usj!!!

Skrevet

kvalmen...skulle det være hehe..

Skrevet

Hei, jeg har det akkurat likedan om det er en trøst.. Jeg er helt symptomfri , og klarer å innbille meg noen ganger at jeg ikke er gravid:) Er straks i min 10. uke, så nå bestilte vi likesågodt en ultralyd.. Det koster bare 500 kr, og jeg får tatt den om to dager.. Skal bli deilig å få det unnagjort! Så kan jeg slappe litt mer av:) Er du så anspent råder jeg deg til å gjøre det samme, det er ikke bra å gå rundt å bekymre seg så mye heller:) Hadde vært fint med en maskin som hadde sagt "baby ok" hver dag, men det finnes vel ikke enda;) Så før den tid, så kommer nok 1. trimester til å være en tid der man er ekstra mye bekymret..

Men når det blir for ille tar jeg selv en bim- pause, og så tenker jeg på hvor liiiten sjansen er for å miste.. etter uke 8 er jo sjansen under 7%:)))

Ønsker deg masse lykke til i allefall! Og krysser fingrene for at vi snart befinner oss inne på 2. trimester og kan senke skuldrene litt!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...