Janusina Skrevet 31. juli 2007 #1 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja, tenker det er flere som kjenner det kribler i disse dager Vi tok oss et uanmeldt besøk i dag og det ble sett på som såååå positivt!! Færre barn, også så deilig å se DEN kontakten mellom kontaktpersonen til sønnen min og han Det var helt ubetalelig å se altså..han lekte masse med lekene og hun tok seg virkelig god tid til han. Utenom ferietiden så anbefaler jeg ikke å møte uanmeldt altså, for det er ikke alltid det passer. Men det er så stille der nå og det er jo bare pluss for kontaktpersonen å bli kjent også Deilig å være kvitt den super-angsten som jeg har slitt litt med. Skal ikke være naiv å tro jeg skal surfe igjennom tilvenningen uten en tåre..det er klart det blir tøfft! Vi skal etterhvert klare å gå fra diamanten vår... han som betyr mest i hele denne verden! Men nå klarer jeg å glede meg på sønnen min sine vegne..tenk så gull han skal få det!! Kjempefornøyd med barnehagen allerede!! Men jeg kjente det godt i magen da jeg så plassen hans med navnet hans og et nydelig "velkommen til oss" notat.. Det er bare 1mnd til nå. Skal ta oss noen turer til før vi starter, tror det er et stort pluss å forberede både barnet og seg selv på det som skal skje Hilsen en veldig optimistisk mamma! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9962866-mange-tanker-som-surrer-i-disse-barnehagetider-men-det-skal-g%C3%A5-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Del Skrevet 3. august 2007 Så bra at du er kvitt den angsten du hadde i forbindelse med oppstart i barnehage. Ofte er det foreldrene det er vanskeligst for.. har trøstet mange foreldre opp gjennom årene.. Det er vel så viktig at foreldrene føler seg trygge i barnehagen, som at barna gjør det! Ønsker dere masse lykke til! Det kommer til å gå kjempefint!! ped.leder`n Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9962866-mange-tanker-som-surrer-i-disse-barnehagetider-men-det-skal-g%C3%A5-bra/#findComment-9988213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå