Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siste forsøk på Rikshospitalet. Vi er så lei og slitne. Denne gangen blir jeg overstimulert og det er likefør legen avbryter, men det går heldigvis bra. 14 dager går før ny blodprøve, denne gangen har jeg en dårlig følelse. Jeg har ikke tatt noe hensyn og jeg har stressa værre på jobben. Jeg står på jobben og ringer, min kjære har sakt at han ikke vil vite det før han kommer hjem for er det negativt så sager han ned noe på jobben. Men mens sykepleier leter etter svar, hører jeg pip pip inni telefonen, han var vist litt spennt alikevel! Sykepleier sier at det er positiv test, med gode verdier. jeg svarer bare HVA! Ingen av oss tørr og bli glade sist mistet vi etter 15 dager. Etter 3 uker begynner småblødninger. Vi er livredde og reiser på ulrtra lyd. Legen sier at alt ser bra ut, men det er tidelig. Det stemmer at du skal ha tvillinger ikke sant? Nå detter jeg nesten ut av stolen, godt det er sånne man har beina på. Vi ser to bitte små nurk på skjermen. Jippi jeg er gravid! Er nå i 9 ende uke. Vi kan ikke tro det! Jeg klarer ikke å være helt glad enda, venter og venter på uke 12. Håper det er flere som har fått det til den siste tiden. He he dette ble langt. Stor klem til alle prøvere

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9962685-kan-ikke-tro-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...