Gå til innhold

Har vært på samtale med jordmor, fått innvilget ks. Skal på ny samtale med lege neste uke....

Anbefalte innlegg

...fikk vite at da skal jeg få vite litt om ks og få dato...men hvis legen "prøvde" seg...måtte jeg bare henvise til henens rapport.

Hva er det jeg eeeeegentlig kan vente meg på samtale med lege? Må jeg gjennom hele greia på nytt, begrunne, forklare etc...eller blir dette et rent informativ møte om ks??

(bærum sykehus)

Fortsetter under...

hei, og gratulere med innvilget KS:)

Fikk samme beskjedem som deg når jeg hadde vært på samtaler med JM og tenkte at endelig kunne jeg slappe av for KS var jo i orden.

Men, det er ikke det før legen har godkjent det. Det er ikke slik at når JM har sagt at du får så får du ikke. men legen vil garantert høre saken fra deg, han vil nok ikke bare lese seg til hva som er din grunn.

alt går kjempefint vet du, men vær forberedt. Det var ikke jeg og men skulle ønske jeg var!!!hehe..

Lykke til:)

Vel, det er (over)legen som bestemmer, astleger og jordmødre kan anbefale osv, men de bestemmer ikke. Det kan derfor hende at legen vil ta en avgjørelse på egen hånd, og derfor vil høre argumentasjonen fra deg.

Hei hei.

Som deg var jeg på jordmorsamtale. Etter å ha snakket sammen og etter å ha lest brevet mitt, ville hun støtte meg i forhold til invilgning av ks. Hun sa at legen har det avgjørende ordet, men hun trodde det skulle mye til for at jeg ikke får ks. Ba meg gå ut i fra at det blir innvilget, slik at jeg skulle slappe av med en gang.

Skal som deg til samtale med lege i slutten av aug. Spent, men har positive forventninger til å få ks.

Lykke lykke til til deg!

Jeg har ikke vært til samtal hos jordmor. Jeg snakket med fastlegen som henviste med direkte til overlege. Er glad jeg slapp å diskutere saken med flere enn høyst nødvendig.

Huff, nå er jeg bare nervøs. Gikk fra samtalen på Bærum og fikk vite at ks FÅR jeg. Og hvis det var en ung assistentlege eller noe som "prøvde" seg, så skulle jeg bare be han/henne lese jordmors rapport :o)

Det siste jeg og moren min spurte om da vi gikk: Er det nå avklart at jeg får ks, JAA svarte hun. Så jeg går til samtalen egentlig og forventer at vi skal få info om selve inngrepet og få dato.

....men nå fikk jeg sånn "redd" følelse tilbake...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...