miren85 Skrevet 31. juli 2007 #26 Skrevet 31. juli 2007 krysser fingrene for deg og håper alt gikk greit.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 31. juli 2007 tilbake igjen. enten så er jeg tidlig svangerskap ca. 3 uker(noe som ikke kan stemme) eller så har fosteret sluttet å utvikle seg. tok hcg test,skal tilbake på fre og man å ta nye. å tilbake på ons. på ny UL. men tror nok ikke det er noe håpe nei:(
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 31. juli 2007 #28 Skrevet 31. juli 2007 Huff det var forferdelig trist å høre:( Jeg skal krysse fingrene for deg! Det er jo håp enda, så ikke gi opp..
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 1. august 2007 #29 Skrevet 1. august 2007 Selv syntes jeg det beste var å tro det dårligste hadde skjedd. Også ønsket jeg meg å heller få en positiv overraskelse. MEN skjønner deg så utrolig godt. Det eneste jeg kan si er lykke til. jeg håper det ordner seg for deg til slutt!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #30 Skrevet 1. august 2007 er forberedt på det verste,men håper det beste!!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #31 Skrevet 1. august 2007 Hvis du bare er 3 uker på vei, ville dere ikke sett fostersekken. Men hvis fosteret er 3 uker, så høres det riktig ut. Er det mulig at du mellom 5-6 uker på vei? Jeg har selv vært på ultralyd tre ganger pga blødninger ( er 7+5) i dag. Første ul var jeg 4+5, da så vi ingenting. Andre ul var jeg 5+4, da så vi en liten fostersekk. Og endelig da jeg var 6+5 kunne vi et foster og hjertet som slo. Tror du at legen kan ha ment at det var fosteret som var 3 uker? Lykke til, krysser fingrene for deg.
Myanne Skrevet 1. august 2007 #32 Skrevet 1. august 2007 Da jeg var gravid sist fikk jeg en skikkelig blødning da jeg var 10 uker på veii. Var på danskebåten og hadde engen mulighet til å komme meg av. Hadde da mistet en tidligere så jeg var driiiiiit redd. Det viste seg at det bare var et blodkar som hadde sprekt. Hold fast i håpet!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 1. august 2007 såg fostersekker så vidt det var. skal ifølge mine beregninger være 6+4 idag. fostersekken ble målt til 2 mm tror jeg. håper det er ett håp for meg.men har mensenmurringer...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #34 Skrevet 1. august 2007 var blødning fra livmoren:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå