Gå til innhold

Magen vokser - skal det synes så tidlig?


Mininni

Anbefalte innlegg

Hei, dere! Nå er jeg i uke 7 (6+6), og jeg må si at jeg allerede begynner å få mage. Dette er mitt første svangerskap, så jeg vet egentlig ingenting om noenting, men synes jo dette er VELDIG tidlig. Den første oppblåstheten har gått over - føler ikke at dette er luft i det hele tatt. Føler ikke at jeg spiser noe særlig mer enn før heller.

 

Buksene blir trangere og trangere for hver dag. Jeg er i utgangspunktet veldig slank, så dette kommer ikke til å gå upåaktet hen særlig mye lenger - jeg mener, hvis det fortsetter sånn kommer jeg til å måtte fortelle folk om dette lenge før jeg egentlig hadde tenkt....er det ikke veldig tidlig for magen å begynne å "poppe ut" allerede nå? Noen andre som har erfart at størrelsen begynner å bli et problem så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som meg... Har i utg pkt flat mage, så kom fort. Måtte begynne med gravidbukser og bukser med strikk i livet i uke 8!! Er i uke 11 nå, og "alle" har avslørt meg for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Godt å høre at det var flere.....jeg tror jeg rett og slett må bite i det sure eplet og stikke ut nå etter jobb og kjøpe meg en graviditetsbukse og noen "skjulende" topper, så jeg klarer å holde det under teppet en stund til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er flere der inne;)

Man vet jo aldri!

 

Har selv begynt å få mage. Er 9+4. Fikk mage tidlig forrige gang også.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei...e bare 5 uke på vei...trur eg! etter regning av siste mens iallefall. Fikk positiv test 6 daga før ikm, å har no bynt å få mage, den strutta liksom rett ut...syns d e enormt tili, å kan ikke heilt forstå at d e muli!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja tenk om det er flere - det er tvillinger i familien. Men jeg føler meg nesten litt teit som begynner å få mage allerede! Egentlig er det veldig koselig at det synes, men det kunne godt ventet en tre-fire uker til... :) Svigerinnen min så nesten ikke gravid ut i uke 16 engang, så det er tydeligvis forskjell på folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også beg. å få mage. Men jeg er ganske lubben fra før, så jeg trodde at da ville det ta en stund før den begynte å bli strørre. Men den gang ei. Spiser mye, men ikke mer enn det jeg ellers har gjort. Men hos meg tror jeg det er en del luft. Men klarer ikke å holde inn magen som jeg gjorde tidligere. Har bestilt en mammabukse (var på salg;;),

Er 7+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ny her inne og venter mitt 4 barn. Har alltid bløitt kjempestor de tre første mnd. Er nå 5+6 og skjønte jeg var gravid før testen da midja mi plutselig var borte. Hadde på forhånd slanket meg ca 5 kg og var stålende fornøyd, helt til jeg så meg selv i speilet og så at midja var "vekk". Håper jeg kan holde det noe skjult iallefall de første 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...