Gå til innhold

Når merket dere grav. på brystene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt rart spørsmål, men.. ;-)

 

Skulle vel hatt mensen for ett par dager siden eller noe slikt, men det har ikke skjedd enda. Idag har puppene, særlig brystvortene, klødd og det har stikki i dem på en måte nesten hele dagen. Trodde det var fordi det var litt kjølig, men det gir seg ikke.

 

Har ikke tatt noen test fordi jeg.. Vel, rett og slett har tatt så mange tester tidligere uten grunn ;-) Det blir vel slik.

 

Men lurer jo på om det er mulig å merke det på brystene så tidlig iallefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nok mulig ;) jeg tok en test 4 dager etter mensen skulle komme, hadde da ømme bryster, og den var positiv! :D Kan nok være mulig at du er gravid da ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg merket stikninger og litt ømme brysvorter samt at areolene ble mørkere allerede uken før mensen var ventet... Ta en test du ;-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde de samme symptomene som dere over. Og kjæresten påpekte det nesten umiddelbart. Da jeg ble svimmel i tillegg (to dager etter ikm) testet jeg. Og den var positiv.

 

Ta en test'a!?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja jeg får gi det noen dager å se :-) Har kun en test liggende, og den får jeg la være litt til. :-)

 

Er ikke like ekstrem følelse som sist, men sist gang så merket jeg det enda senere også tror jeg.

 

Er jo første dag med denne følelsen, ellers har jeg ikke tenkt på baby i det hele tatt denne syklusen, så kanskje det var nettopp det som måtte til! :-)

 

Tålmodighet, ja... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så ikke de andre som hadde sendt svar her jeg :-)

 

Nå når jeg begynte å spørre litt så ga denne stikkingen seg litt. :-) Den kommer og går!

 

Smører meg litt med tålmodighet jeg, jenter, så tar jeg en test i morgen eller dagen etter det igjen :-) Om ikke jeg får mensen da.

 

Kommer nok hylende inn her om det skjer noe nevneverdig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente det noen dager før jeg skulle hatt mensen... Puppene var liksom litt "tunge", og følte de hadde blitt litt større. Så var de ømme på siden. Tok test den dagen jeg venta mens, og var positiv allerede da... Nå er det mer brystvortene som er litt "såre", ikke så øm lenger. Er i uke 11 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei uke før antatt mens merket jeg vonde bryster. pleier ikke å ha dette til vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket det 3 dager før IKM. Ømme og kjente 2 dager etter IKM at de begynte og bli større. Helt rart men sånn er noen og dette er jo nr 4 også da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket at brystene ble rundt eggløsningstidspkt, en god stund før forventet mens (som uteble). I tillegg vokste vortene.Er nå i uke 10 og brystene har blitt vesentlig større- til glede for min kjære:)

Lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang jeg var gravid tok jeg en test en dag etter forventet mens fordi puppene var så tunge- testen var positiv. jeg var gravid tidligere i år- men mistet i uke 4- hadde da tatt test fordi puppende var så tunge. dette kjente jeg kanskje en uke før forventet mens. i dag tok jeg en test igjen, to dager før forventet mens fordi puppene har vært tunge i en uke- og jada. positiv. i tillegg har jeg vært litt svimmel, og litt kvalm- av og på, og hatt sinnssykt god luktesans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene var grunnen til at jeg tok test, de hadde blitt så store! Tok ikke test før nesten 2 uker etter jeg skulle hatt mensen da, så kan tenke meg de begynte å vokse ca en uke etter jeg skulle hatt mensen.. De har ikke vært så veldig ømme. men de har begynt å bli veldig mørke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...