Gå til innhold

åh..blir gal..oth eller tfk...gubben dritlei!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trudde jeg hadde bestemt meg før tfk. Dette pga regulerbart håndtak, fotbrett og håndbrems.Dette har jo ikke oth. Men så liker jeg det enkle designet til oth. oth beggene er vel fem centimeter mindre enn tfk beggene.oth veier mindre, dermed er den lettere og kjøre, og den er smalere.

Det som holder meg igjen fra å kjøpe oth er at jeg er så redd at de små ska ligge så vondt, når de har vokst ut av beggene, i og med at man ikke kan heve fotbrettet på sportsvognen.Man har jo heller ikke helt flat liggestilling.Er det noen som har valgt oth helt fra babyene var nyfødt, og som var fornøyd med denne vognen som den "eneste" vognen.Hva med de som har tfk?

Hadde satt pris på noen synspunker, positive og negative.

Gubben holder forresten på å bli gal av dette vognstyret.

Hilsen en spent tvillingmor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter ikke tvillinger, men problemstillingen er jo den samme uansett.

Jeg har valgt OTH. Har fått den anbefalt av 2 ulike mødre som har hatt den som eneste vogn i henholdsvis 1 og 3 år. De har vært veldig fornøyde med vognen. Jeg bor i Oslo og har behov for en lett vogn som er lett å manøvrere og jeg setter også pris på at utformingen er relativ enkel, uten for mye detaljer.

Merket også at samboeren min ikke var like engasjert i det å velge vogn som meg.... Nå synes jeg det er deilig å ha bestemt det.

Skrevet

Hei,

Venter selv tvillinger og kjoepte vogn i gaar.. Endelig.. :-) OTH :-)

Mitt tips til deg er aa kjoepe den doble bagen i stedenfor de to enkle. Da faar de mye mer plass + at de faar ligge i sammen. + Billigere! Jeg fikk fjoraarets dobbelbag for 1999 kr. Dersom du er redd de skal plage hverandre og slaa/sparke hverandre, saa har de jo hver sin pose i bagen.

Lykke til!

Skrevet

Har ingen av vognene men, anbefaler å ta den som har lengst bag.Har selv hatt teutonia og de baggene er av de største men, guttene vokste ut av de allerede når de var 6mnd.

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også falt for OTH vognen, men fant ut at jeg ville vurdere TFK. For oss ble det TFK, og vi er så utrolig fornøyde(",) Nå er guttene 2,5 mnd og stortrives i vognen. Valget ble enkelt når TFK tok MYE mindre plass i bilen (blir utrolig liten når den slås sammen). TFK sin tvillingvogn har forresten ikke regulerbart fotbrett - bare singelvognen har det.

Jeg har OTH singelvogn til storesøster på 17 mnd - utrolig god å trille, men hadde nok kjøpt TFK til henne også hvis jeg skulle kjøpt i dag(",)

Lykke til med vognvalget(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...