Gå til innhold

Noen som nylig har startet på reductil?

Anbefalte innlegg

Etter en del dietter, kurer kurser osv. som ikke har funket på meg har jeg vært hos legen og fått reductil. Jeg vil så gjerne tilbake til vekten før jeg ble gravid for 5år siden. Det vil altså si at jeg må ta av 25kg... (fra 95kg i dag, ned til 70kg).

Jeg tenker at det må jo være mye enklere hvis man har noen å prate med og dele erfaringer med også kan man støtte hverandre når det går litt trått...

Er det noen andre om har begynt denne uken som vil slå seg sammen meg så kan vi oppdatere hverandre på hvordan det går?

Ser at det er en gruppe med reductil jenter alt, men jeg tenkte egentlig på noen som har startet nå nylig eller kommer til å starte ganske snart.

Hmm... dette lignet mistenkelig på en kontaktannonse til slutt... hehehe.

Jaja,håper iallefall jeg kan få kontakt med en slankevenn da ;)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg startet på Reductil for 3 uker siden. Hadde litt bivirkninger første uken (tørr i munnen, uvelsfølelse), men nå er alt fint! Eier ikke matlyst for fem flate øre, og kan gå hele dagen uten at det i det hele tatt faller meg inn å spise. Så her går det mer i å få i meg nok energi til å få kroppen til å gå rundt.. Blir mett fortere også- bra!

Veide 90,9kg da jeg startet, og nå tre uker senere veier jeg 87,0. Skal ned til rundt 70kg.

Har skeiet litt ut innimellom (ferie), men har ikke den store trangen til det lengre. Har veldig god oppfølgning av legen min (medisinstudent med midlertidig lisens) - hun er like spent på dette som jeg er! :-) BT og puls er nå (foreløpig) bedre enn da jeg startet på reductil.

Vil ikke veie over 90kg når jeg eventulet blir gravid- dette er den største motivasjonen for vekttapet! Skal vente minst ett år til før eventuell graviditet, så har enda tid på meg. Men føles godt å ha tatt tak i det nå!

Hei på dere! å koselig å få litt respons :)

Jeg er nå inne i min 5 dag med reductil og jeg synes det går veldg greit- det fungerer kjempebra, jeg er jo ikke sulten i det hele tatt.., og det beste av alt er at jeg ikke er sånn "fysen" på digg og snacks hele tiden- det frister rett og slett ikke :)

Jeg veide 95,6 på mandag da jeg starter og håper på å komme meg ned 25,6kg til 70kg. Det er vekten jeg hadde før jeg ble gravid så klarer jeg det er jeg storfornøyd :)

Skjønner godt at du vil ned noe kg før et svangerskap ♥Andrea♥, man legger jo gjerne på seg noen kg som kan være harde å få av da...

Hvilken dag har dere veiedag? Hadde vært gøy å ha samme så vi kan veie oss sammen ;) Jeg veier på mandager men kan gjerne bytte dag...

Trener dere masse i tillegg? Jeg trener på Elixia 1 gang i uken og prøver å gå så mye jeg kan. Hopper også tau to ganger i uken (a15min), mer trening enn det er det rett og slett ike tid til for min del, har litt å ta tak i med to barn og oppussing av hus og ;)

Ha en fin fredag :)

Hei, tenkte å slenge meg på her jeg oxo, er på dag 8 og er hverken sulten eller sliten. Det er absolutt ingenting som frister og spiser jeg noe så merker jeg at kvalmen begynner å melde seg. Er veldig tørr i munnen da som jeg syns egentlig er bare bra for da får jeg i meg masse drikke...jeg trener gjennomsnittlig 3 dager i uka + 30 min pilates hjemme iblant....

Har samme historie som deg Sladrehanken veide 95,6 da jeg begynte og skal ihvertfall ned til 70kg. Men før d så gikk jeg ned fra 109kg til 95kg med reductil for et halvt år siden. Der har det stått helt stille nå prøvde 15mg redu. og acomplia i mellom der men vekta viste bare 95kg. har skjønt at jeg er av dem som går ned mye på en gang oxo blir det lang pause til kroppen er klar for ny runde

.

Hadde egentlig tenkt å bruke noka-diett ved siden men jeg tror ikke det er no vits.....for siden jeg ikke har no fast veiedag (har ikke tålmodighet til det) veide jeg meg idag og da viste vekta 92,8!!! merker det på magen at den 2. bilringen har oxo begynt å forsvinne... ;p

må nok trene masse for å stramme opp nå men har jo knapt tid m 2 småttiser og studier ;p

Dere får ha en fortsatt god helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...