Gå til innhold

denne gangen skal jeg ikke spraye!

Anbefalte innlegg

Jeg skal i gang med 3. forsøk i uke 37, men denne gangen skal jeg ikke nedreguleres, men starte rett på puregonsprøytene. Siden jeg har blitt feilregulert to ganger før skulle de prøve denne metoden nå. Føler jeg har fått litt ekstraservice i og med at det nå er min suklus som bestemmer når uttaket skal være og ikke sykehusets timeplan. Nå kan de risikere å måtte ha åpent en lørdag eller søndag kun for meg! Kanskje jeg har blitt totalkunde eller no, he, he..

Håper selvfølgelig at hormonbyttet skal gjøre underverker denne gangen og at vi kan droppe adopsjonsprosessen.

Flere som ikke skal spraye?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9961693-denne-gangen-skal-jeg-ikke-spraye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg skal heller ikke spraye denne gangen - og gjett om jeg ble glad da jeg fikk sommerhilsen fra Volvat om at jeg skal rett på Puregon dag 2.

Vi får håpe det er hold i ordtaket om at alle gode ting er tre! Krysser fingrene for oss!

Jeg synes det var en flott nyhet, både tidsmessig og ikke minst de småplagene jeg fikk av sprayen. Jeg skal i gang ved nesten mens, venter på EL nå, så da blir det vel tidligst i uke 33/34. Så da krysser jeg for egguttak senest i uke 36.

Etter forrige forsøk har syklusen vært på 6 uker og det er leeenge å vente. Denne syklusen har jeg gått ofte til akupunktur i håp om å normalisere kroppen igjen.

Jeg gleder meg veldig til neste forsøk og håper vi får sol og varme i august mens vi setter sprøyter! Alt er så mye bedre når sola skinner :-)

Annonse

Cosmogirl: Da ligger vi likt ann vi da. Jeg venter også på el og skal i gang ved neste mens. Åh ja, alt er mye bedre med sol!! Håper veldig på å få mange soldager i august! Vi får følge hverande.

Chaiemae:Det er kanskje ikke så vanlig å spraye på private klinikker, men jeg er fortsatt offentlig og der er det vanlig med spray. De er ikke så serviceinstilte der som i det private. Lykke til med forsøket!

Vilsågjerne: Takk skal du ha! Hvordan går det med forberedelsene til fryseforsøket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...