krysser fingre og tær! Skrevet 31. juli 2007 #1 Del Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer med avgjørelsen din! Du og jeg ligger nok ganske likt ann. Vi har prøvd i over 5 år med en sa og en ma bak oss. Vi skal i gang med 3.ivf i august med uttak i september. Denne gangen skal jeg bruke andre hormoner og skal ikke nedreguleres for å øke sjansene for rett stimulering og full klaff. Siden vi kun har fått negative svar før, så forbereder vi oss også på negativt forsøk denne gangen også. I den forbindelse tenker vi på hva vi skal gjøre om også dette forsøket skal bli negativt. Skal vi prøve privat, skal vi prøve ED eller skal vi adoptere? Barn skal vi ha uansett, men hva er vi villig til å gjennomgå for å få de selv? Eller vil vi bli 100% komfortable med å adoptere? Spørsmålene er mange og vanskelige. Men en ting har vi bestemt oss for og det er å begynne på adopsjonsprosessen nå samtidig som vi gjennomfører 3. forsøk. I dag har jeg bedt om å få tilsendt kataloger fra de ulike byråene, så kan vi iallefall begynne på den mentale prosessen. Om vi ikke klarer det neste forsøk, vil det kanskje være lettere å takle nedturen om vi er i gang med "backup"`en. Lykke til med forsøket i august og den evntuelle adopsjonsprosessen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9961573-bj%C3%B8rnen-collargo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. august 2007 #2 Del Skrevet 1. august 2007 Hei begge to:-) Vi er i samme situasjon - beg. å bli veeeeeeedig lei negative resultater og babyen som aldri kommer. Pr. i dag prøver vi et forsøk til (i utlandet) og så går vi nok i gang med adopsjon. Men det tar så lang tid at jeg mere gruer enn gleder meg. Jeg kommer vel til å være nærmere 40 før jeg blir mor... Men bedere sent enn aldri:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9961573-bj%C3%B8rnen-collargo/#findComment-9969039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. august 2007 #3 Del Skrevet 1. august 2007 JEg leste akkurat innlegget ditt på adopsjonsforum :-) Vi har fått tilsendt pakkene fra adopsjonsforum og Inoradopt, men ikke fått noe fra Verdens Barn enda.... har lest grundig igjennom det vi har fått og har vel mere eller mindte falt på valg av land. Inoradopt har kun 4 land de formidler fra så det virker som om det blir adopsjonsforum her i gården dersom vi ikke lykkes på neste forsøk. Vi har vel også innstilt oss på at dette blir det siste IVF forsøket med evt fryseforsøk. Jeg synes det er for stor påkjenning for min del og ser det ikke som nedtur at vi evt må adoptere for å få et lite vidunder. Har faktisk drømt at vi har hentet en jente 2 netter på kort tid :-) Vi bruker tiden frem til vi skal teste med å fordøye det vi har lest og være forberedt til å evt hoppe i adopsjonsprosessen! Snøfilla - så koselig å se at dere ikke har gitt opp drømmen enda heller :-) Jeg leste i avisen i går at 2600 sto på venteliste i 2006 og at det var ca 350 barn (rundt det tallet) som har blitt tildelt i 2007, så ventelisten er ganske lang, over 2 år nå. Men det er som du skriver at det er bedre å få vidunderet sent enn aldri!!! Klæm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9961573-bj%C3%B8rnen-collargo/#findComment-9970365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå