Gå til innhold

Er Martin og Emma for oppbrukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma syns jeg veldig mange her i området heter, så det er jeg rimelig lei. Martin kjenner jeg ingen som heter faktisk.

Fine navn begge to da, men ville kanskje styrt unna Emma.

Skrevet

Selv kjenner jeg 6 som heter Martin, men de er alle i tenårene eller voksne, så tror ikke det er så mange småbarn som heter det nå egentlig. Emma er jo veldig poppis, men fortsatt et fint navn. Ville lanskje vurdert å finne et annet der dersom dere ikke føler dere 100 % overbevist.

Skrevet

jeg vet faktisk om tvillinger, gutt og jente, de heter Martin og Emma:)

Skrevet

Det viktigste er at dere liker navnene, og de er jo kjempefine.! De er jo mye brukt, men det er gamle, tradisjonsrike navn i Norge, så gå for dem hvis det er favorittene.

Skrevet

jeg syns de er for brukt, men det er dere som skal ha navnet og LIKE det:)

Skrevet

Vi valgte Martin på vår gutt i 2003 og da var det et av de mest brukte navnene det året. I barnehagen hans går det over 60 barn, men bare en Martin - og han er vår! Så jeg ville ha gått for de navnene dere liker og ikke bry meg om hva andre finner på. - Sier hun som vil at neste gutt skal hete Mathias - det mest brukte navnet i 2006....

Vi kan ikke bli enige om noe annet vi, så da får han hete det! Men vi har så spesielt etternavn at vi tenker at det holder med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...