Milletrille Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Emma syns jeg veldig mange her i området heter, så det er jeg rimelig lei. Martin kjenner jeg ingen som heter faktisk. Fine navn begge to da, men ville kanskje styrt unna Emma.
Vannmann35 Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Selv kjenner jeg 6 som heter Martin, men de er alle i tenårene eller voksne, så tror ikke det er så mange småbarn som heter det nå egentlig. Emma er jo veldig poppis, men fortsatt et fint navn. Ville lanskje vurdert å finne et annet der dersom dere ikke føler dere 100 % overbevist.
jente08&jente2010<3 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 jeg vet faktisk om tvillinger, gutt og jente, de heter Martin og Emma:)
prebs Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Det viktigste er at dere liker navnene, og de er jo kjempefine.! De er jo mye brukt, men det er gamle, tradisjonsrike navn i Norge, så gå for dem hvis det er favorittene.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 jeg syns de er for brukt, men det er dere som skal ha navnet og LIKE det:)
chianti70 Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Vi valgte Martin på vår gutt i 2003 og da var det et av de mest brukte navnene det året. I barnehagen hans går det over 60 barn, men bare en Martin - og han er vår! Så jeg ville ha gått for de navnene dere liker og ikke bry meg om hva andre finner på. - Sier hun som vil at neste gutt skal hete Mathias - det mest brukte navnet i 2006.... Vi kan ikke bli enige om noe annet vi, så da får han hete det! Men vi har så spesielt etternavn at vi tenker at det holder med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå