Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei snuppa Hatt en fin ferie? Her er det litt igjen, er bare hjemom for å ta imot oppvaskmaskin (kjære, vene, så deilig det skal bli). Vi hadde jo tenkt å ta oss en helg hos dere neste gang vi skal til Haugesund med ørene til gutten (ja, resten av gutten og, altså). Men nå har det jo seg sånn at min yngste bror fyller 50 den helga (helga før 13. august, det er da vi har time). Så da skal vi til Bergenden helga, til Haugesund mandag, tilbake igjen, for jeg skal til tannlege tirsdag. Og i 18-årsdag på onsdag. Ikke sikkert dere er hjemme en gang, den helga, men tenkte jeg bare måtte gi beskjed til deg. Hvis dere er hjemme, så kommer vi nok innom en tur. Nå sitter vi bare og venter på at den maskina skal komme, slik at vi kommer oss til campingvogna igjen. Vi reiser til øya på søndag, blir der et par dager. Så skal vi til Stanghelle noen dager, med Bergensturer som turister, hehe. Akvariet og fløyen, vilvite-senteret, badeland og museum er planen. Så får vi se hvor mye det blir. McDonalds blir det nok og ;-) Masse klemmer til deg og dine, fra meg og mine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9961089-april-synne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 31. juli 2007 #2 Del Skrevet 31. juli 2007 Heisann! Det var lenge siden! Jeg skulle ringe deg ang den helga før dere skal til øremannen... Vi begynner på del to av ferien den helga og skal til sverige, men tenkte at vi kunne vente til mandagen med å reise dersom dere skulle innom, men da reiser vi nok lørdagen, siden onkel har bursdag. Hadde glemt det, jeg..men vet jo at mamma og de og skal Vi har regna vekk i våre to ferieuker som vi hadde. Var i sogndal og på øyo. Gleder meg til vi skal ha"skikkelig" ferie, komme oss vekk litt, ikke bare være på besøk... Hører at dere har hatt masse besøk i campingvogna! Koslig det! Jeg har skikkelig sydilla for tiden, så du må innom hjemmesiden min og se, altså! Og det kommer mer. har ikke fått tatt bilde av alt enda.Lager en eller to ting hver kveld nå. Eller lagde 8 små figurer en kveld, men de var jo veldig fort gjort å lage da... Har startet syklubb med en venninde fra Sindres barselgruppe. Kjempekoslig! Så i morgen skal jeg sy enda en vognpose... Nei, nå skal vi på besøk til noen venner i sveio. Så vi får snakkes! Kose dere videre i vogna! Og grattis med ny oppvaskemasin!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9961089-april-synne/#findComment-9962366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå