Gå til innhold

å nei å nei å nei... kommer fra UL..... nå trenger jeg gode tanker!


Gjest

Anbefalte innlegg

er egentlig i uke 7. skulle på en tidlig UL pga en MA tidligere. der fant legen en foster sekk med en bitteliten prikk inni. ikke noe hjerte som slo eller noen ting. Testet positivt for 15 dage siden. hva sier dere jenter?? legen sa at det mest sannsynlig er en MA, men at han ville ta HCG prøver av meg igjen på torsdag for å se om verdiene har økt. Det kunne være en mulighet for at jeg ikke er så langt på vei som jeg trodde. men når jeg testet positivt for 15 dager siden, hvor langt kan jeg være på vei da? siste mens var 13. juni. kan noen regne litt for meg???

 

vil ikke at dette skal være enda en MA! har et bittelite håp enda!!! noen som har opplevd noe lignende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge kalkulatoren her er du 6+6 i dag, 7 fullgåtte uker på vei i morgen.... Kanskje du er en uke kortere på vei egentlig, slik at det er for tidlig å se hjertet slå? Mange blir jo satt tilbake en uke eller to...

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg var og inne på tidlig ul pga sa og ma tidligere.

jeg var første gang i uke 7 men da så de bare det de så på deg..

men en uke eller noe etterpå så de hjertet slå:)

nå er jeg i 19 uke og venter en jente:):)

så det kan bare være att du ikke er så lang p vei som du tror:)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suss@:

 

takk for svar! men hvor langt var du egentlig på vei da du var i uke 7????

 

det er det jeg driver og funderer på her...

 

testet positivt for 15 dager siden, siste mens 13. juni. så det begrenser seg liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia, jeg var i uke 5:) altså sånn som nå da du er i 7 uke, men 6+5 regner jeg ikke, for det er ikke slik min lege renet det ut,.. er man 6+5 så er man i 6 uke:):)

det var det jeg å syntes var rart att det kunne ikke være så mye å gå på der, men da var vel ca en uke,,

så på min ul termin har de flyttet meg 5 dager så det stemmer ganske bra:):)

 

når skal du inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å tenk om det bare er det da!!! utrolig... legen skulle egentlig henvise meg til utskrapning i dag, men så begynnte han å tvile og sa han følte på seg at vi skulle vente et par dager til. skal ta ny blodprøve på torsdag. har verdiene steget, skal jeg på ny UL i neste uke en gang. har de ikke steget så er det utskrapning på fredag. merkelig at 5 usle dager kan gi så stor forskjell!!! død og liv, liksom... utrolig.. bra at legen plutselig ble i tvil... håper og håper!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ha lykke til og fortell oss hvordan det går:)

jeg krysser fingrer og tær for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være at du hadde en sen eggløsning og da kan du være f.eks en uke kortere på vei.

Sist ble jeg flyttet 9 dager tilbake på ul og skulle egentlig ikke kunne ha testet positivt da jeg gjorde. I tilegg kom hun 5 dager etter ul.

Det er fortsatt håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...