Gå til innhold

Spørsmål til Athina^ 05.01.08


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia, jeg kan ikke svare for Athina^ 05.01.08, men vist du lurer ¨på hvorfor noen har mange ul så kan jeg si att jeg hadde 6 ul før uke14.

dette var pga att eg har mistet mange ganger både i sa og i ma,, så da fikk jeg ekstra oppfølging for og hele tiden følge med att alt var bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg har blødd mange ganger i løpet av svangerskapet, til og med når jeg var på ferie i Rhodos, det er derfor jeg har vært på så mange. Jeg har også blødd etter jeg kom hjem derfra men da ringte jeg ikke for å komme inn på ul. Kjente at alt var bra egentlig. Man blir ikke så redd lengre når man har gjort det så mange ganger før. Men kjenner på 'hmmm er det smerter eller ikke?' Men nå har jeg ikke blødd på 3 uker og skal på min ord ul p torsdag og jeg kjenner masse liv inni der så alt er nok bra :-)

 

Fikk egentlig ikke en god forklaring på hvorfor jeg blødde men de sa at morkaken lå langt nede og at den kunne ha blitt irritert på noe vis, hvordan vet jeg ikke, men mange som har det sånn blør ofte litt. Men igjen det er ikke farlig :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...