Gå til innhold

Endelig uke 12!!!


Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

Så deilig! Nå er jeg bittelitt tryggere;) Og et lite hakk vidre.

 

Merker magen har litt mindre luft. (flatere enn på lenge) Puppene svulmer som aldri før;) Og kvalmen er litt avtagende.. Tror og håper jeg nå i allefall! Nurket skal være 7 cm og "er" liksom noe nå.

 

Neste uke er det kontroll. Spennende Spennende!:)

 

Dette er altså siste uken i 1 trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser vi hopper over ganske likt :)

 

Jeg merker også at magen er flatere nå, men kvalmen har tatt seg opp igjen her da. Grusomt.. Håper det gir seg snart igjen. begynner i ny jobb om 2 uker..

 

Og så er det jo ikke såå mange uker til vi skal på ordinær UL. Blir spennende å se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har termin på nesten samme dag. Jeg har 20.02.

 

Jeg var vel kansje litt for positiv i dag morges... He he.. Holdt på å besvime hos en kunde i dag. Er jo rar i formen kjenner jeg. Man kjenner det bedre når man ikke kan late seg på sofan lenger, men opp tidlig og ut på jobb. Er omreisende selger og mye på farten. Jeg skal til legen i morgen, siden jeg er så svimmel. Kansje jeg mangler litt jern...?

 

Er ikke helt sikker på hvordan bekkeløsning kjennes ut, men får sånne kraftige stikkninger i hofta, eller opp inni rompeballen liksom(!) Håper det ikke blir værre..

 

Gleder meg til neste ul. Den er 7 cm allerede. Kan du tenke deg? Vil du vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...