Nr 2. 31.01.10 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Noen som vet om bra gummistøvler dem kan annbefale til BHG start
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 I siste utgave av F&B var det Tretorn sine gummistøvler som kom best ut i test.
mammmamia ** Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Elsker Polarn O:. Pyret sine vi! Beste vi har prøvd til to barn, så har prøvd en del ;-) Har forøvrig svart deg på NM ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Polarn og pyret ble testtaper i foreldre og barn testen..de er ikke vanntette..jeg ville iallefall ikke kjøpt dem!! Vi har kjøpt Disney sine, men kun brukt dem en gang. Da tålte de iallefall at hun hoppet i søla, men hvor gode de er vet vi ikke enda. skal kjøpe tretorn sine dersom disse ikke holder mål.
mammmamia ** Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, ut fra tidligere erfaring har jeg null tiltro til F&B som noen som helst troverdig testperson Mine egne erfaringer med nå fem par Polarn-støvler tilsier noe HELT annet, og jeg har en utrolig aktiv snart-fireåring og en litt over ettåring som har krabbet og gått og enda ikke fått en ripe/flekk..! Har heller aldri opplevd at de har lekket vann, og om de hadde gjort det er det jo reklamasjonssak!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 he he Måtte le litt av dette. Har selv prøvd 2 parr med Polarn støvler. Gikk hull på begge..... Har en datter på snart 5. Hørt det samme fra flere venninner, at de virkelig er dårlige. Du har vært veldig heldig som har vært såå fornøyd med hele 5 parr. Det viktigste er jo at man er fornøyd!!!!!!!!!!!!!!!! Men de er visst ikke så gode for foten, som det sto i bladet. Det synes jeg er viktig, at skoen/støvlen har god oppbygning. Selv om de lekker vann, er det ikke en reklamasjonssak. Om de får seg en selvforskyldt skramme, gjelder ikke reklamasjon. Noen ting er jo dårligere kvalitet, og tåler derfor dårligere å "bli brukt".
-carina- Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Julimamma 2006? Velkommen inn på forumet som er for julimammaer: julibaby.informe.com (ikke www. foran!) Er litt annerledes forum enn dette her, men masse koselig jenter der. Alltids noen som har svar på det man lurer på... Velkommen til å ta en tur innom! )
mammmamia ** Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Så rart, har anbefalt disse støvlene til alle jeg kjenner, og alle er utrolig fornøyde, har anbefalt dem videre osv osv, og enda ikke hørt en eneste som har opplevd noe av dette..! Sønnen min er også VELDIG var på hvilke sko som er gode å gå i, sier ifra med en gang, men elsker PoP-støvlene, så har ingen tro på at de ikke er gode å gå i..! F&B har jo heller ikke latt ungene gå med støvlene, så å si at de ikke er gode å gå i blir jo bare for dumt...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Vi hadde tenkt Viking når vi skulle kjøpe gummistøvler til snuppa. Det hadde de ikke inne, så vi kjøpte skofus. Det skulle vi aldri gjort! Makan til bortkasta penger der ja.. da de ble våte inni, og det ble de fort.. tok det faktisk 1(!) uke før de tørket.. Og det er igrunnen ikke holdbart slik som denne sommeren har vært! Skal kjøpe Tretorn som kom best i test i FB neste gang.
Carnivale Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 De har Tretorn på tilbud på Barnas Hus nå, forøvrig.
Den lille prinsesse Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 VI kjøpte Reima sine gummistøvler igår, de er foret inni og det var det som avgjorde for oss. Ble ikke bare plastikk !! Har ikke prøvd dem enda da, og ikke funnet noe verken på DiB eller NM om Reima gummistøvler så vet ikke hvordan de er. Håper de duger! Slet fælt med å finne støvler i str 22 som snuppa bruker, var "overalt" og det eneste de hadde var fra str 24. Noen som har opplevd det samme? Vi bor forresten i Oslo, og det var virkelig dårlig utvalg...
mammmamia ** Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Polarn har fra str 19 :-) De fleste merker går fra str 19, men det blir sikkert utplukket fort..!
wasabi Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Bor du et sted med Skopunkten-butikk så har de helt greie gummistøvler der med uttagbare innersåler og greier, fra str. 19. De koster 49 kr og kjøper du 3 par sko i de butikkene får du alltid det 3. paret gratis :-) Vi har ett par slike til de dagene det blir sølete i barnehagen nå om sommeren, og så har vi kjøpt et par gode forede Tretorn-støvler som kan brukes utover høsten/vinteren når det blir kjøligere og de dessuten trenger dem oftere. Men forede gummistøvler i regnvær nå blir jo altfor varmt for de små føttene.
Den lille prinsesse Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Uff, gummistøvler til 49 kr...hørtes litt for billig ut og ikke bra... Synes selv det er viktig å ha riktig skotøy, er jo tross alt føttene som skal frakte disse små resten av livet. Og er av den oppfatning at pris=kvalitet! Men ja, de minste str forsvinner fort virker det ut som. Da vi var på shopping onsdag var alle tomme for de minste størrelsene. = )
wasabi Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 Skjønner hva du mener, og er faktisk veldig nøye med sko til sønnen min, han har litt feil fotstilling og vi kjøper derfor spesialsko med høy stiv hælkappe, oppbygd såle og snøring/spenner (ikke borrelås for det gir ikke god nok støtte). Han har heller ikke tøfler men gode sandaler. Jeg kjøper likevel billige gummistøvler i str 22, for det er ikke mange timene han kommer til å ha gummistøvler på bena i sommer/høst! :-) Gummistøvler er uansett merke og kvalitet ikke bra for føttene og bør brukes minst mulig, det samme gjelder sherrox. Dette fordi alle støvler man tråkker rett oppi selvfølgelig gir null støtte til fot og ankel, og i tillegg er de veldig tunge for barna å ha på føttene. Det er ikke bra for dem. Når det blir kaldt og vått ute skal han gå med lette goretexstøvler med skikkelig innersåle og snøring så de sitter godt på foten. Men regner det masse så må man jo...men bruken av gummistøvler bør altså begrenses. Og da kan man like gjerne kjøpe de billige! Nå det er sagt så var jeg og så på mange gummistøvler før jeg kjøpte, og disse ga faktisk bedre inntrykk enn mange av de mer kjente merkene som ligger over i pris. Tretornstøvlene feks er jo BLYtunge. (Men har kjøpt dem likevel pga god såle og mykt for)
IAIA Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Var faktisk på jakt etter gummistøvler i sentrum (Oslo) i går, og fant tilfeldigvis ett par i str 22 som hang som utstilling på Oslo City. Klagde til naboen om elendig utvalg samme kveld, og hun tipset meg om Grændsens Skotøimagasin i Grensen 12. Sa de har godt utvalg i barnesko. I tillegg har jeg selv handlet mye på Familieskomakeren på Grønland. Lykke til!
Den lille prinsesse Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Aaah!! Den på Grønland har jeg ikke tenkt på, men har vært på Grændsen Skotøimagasin, og der hadde de ikke de vi så på = / Merkelig at de ikke tar inn fler i de små størrelsene...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #18 Skrevet 12. august 2007 bare ikke kjøp med flat såle så tror jeg alle er bra:-) altså litt hel
RajaPia Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Sko som står i en uke før de tørker må jo lukte ganske surt etterhvert... Skohylle med varme eller skotørker sier nå jeg ...
Lykkelig m@mm@ Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 Jeg slet også med å finne små nok til jenta mi, str. 21.. ble noen på Din sko til kr 149. Rosa m.brunt på( en snegle fremme på foten). Virket helt greie de, men jeg har ikke mye erfaring med støvler. Noen som kjenner til disse ??? Har også Viking sine, men jeg kjøpte dem for store...så måtte til anskaffelse av nye.
OsloMor Skrevet 13. august 2007 #21 Skrevet 13. august 2007 Vi bruker et par dyre gummistøvler i bhg, Store-snuppa har høy vrist og er skjev i ankelen. Hjemme bruker vi Skopunktens sine til 49 kr, røde med hvite prikker.KJEMPEFINE!! Har noen forresten prøvd regnsokkene til Cubus? Gummistøvler blir jo ikke mye brukt, vinterstøvler og cherroxer pleier jo å ta over funksjonen der.
OsloMor Skrevet 13. august 2007 #22 Skrevet 13. august 2007 Kjøpte de "ordentlige på Sko Hagen i Bogstadveien, bra utvalg og dyktige ansatte:-D
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 Jeg snakket med de på POP på Steen og strøm angående disse støvlene. De tar ikke så masse inn av dem nå selvsagt pga denne testen. Det de sier da som de synes er rart er at de aldri har fått dårlige tilbakemeldinger eller reklamasjon på støvlene. Og det er en reklamasjonssak om de tar inn vann eller det går hull på dem (synes det var noen som skrev at det ikke var det) Jeg hadde egentlig lyst på dem for jeg har hørt flere som har vært fornøyd med dem, men nå var det altså ikke så mange å få tak i (ihvertfall ikke de minste str) så da ble det Viking denne sesongen! De skal jo være bra de også
Gjest Skrevet 15. august 2007 #24 Skrevet 15. august 2007 12 år med unger i gummistøvler har lært meg at de billige faktisk er best - økonomisko sine til 99 kroner er de eneste ungene faktisk har kunnet vokse fra før det ble hull i dem, mens viking etc har fått sprekker og hull i sveiser og der hvor foten bøyes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå