Gå til innhold

Lurte på om det er mange fra Stavanger her i Januarklubben?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann alle Stavangerjenter:0)

Jeg er så nygjerrig på om det er mange som er fra stavanger her inne....

Tenkte det kunne være kjekt med en liten presentasjon fra dere.

Syntes det hadde vært koselig med ett barseltreff også litt senere jeg.

Jeg får begynne å fortelle litt kort om meg:

Jeg er en jente på 27 år,gift og vi venter barn nummer tre med foreløpig termin den 7 Januar. Jeg har ei jente på 4 og en liten gutt på 9 måneder fra før.

Det var litt om meg.

Håper også dere kan gi en liten presentasjon av dere selv....gleder meg til å "høre" fra dere:0)

 

Klem:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

Jeg er ei jente på 24. Vi bor i Sandnes og venter vårt første barn foreløpig 1 januar.

Vi flyttet fra Stavanger for et år siden men har de fleste vennene våre der og "bruker" Stavanger mer enn Sandnes, så jeg tenkte det kunne være kjekt å svare på innlegget ditt. :-)

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg er også fra Stavanger, men bor i Oslo nå og har bodd her i 1 1/2 år. Hadde planer om å flytte fort hjem nå som jeg er gravid, men samboeren fant seg god jobb så nå blir det ikke flytting med det første :-(

Men det blir nok endel reising frem og tilbake da...

Jeg er 26 år og min samboer og jeg har vært sammen i 7 år og venter nå vårt første barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

kommer ikke fra stavanger men har nylig flytta hit. Vi er begge 25 år, venter vår første den 4 januar.

Blir gjerne med på treff etterhvert, kanskje etter sommerferien???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

Det hadde vært kjempekoselig med et Stavanger treff om litt ja. Jeg er 28 år, gift, og vi venter vår første 20 januar! Vi kommer til å flytte til Klepp stasjon den 17. september, men jeg jobber i Stavanger og reiser gjerne inn (vil ta 25 min. med tog fra meg til Stavanger;) Gleder oss max til å flytte inn i nytt rekkehus rett ved Frøylandsvannet;) Perfekt å trille vogn der;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei,

Er 29 år, bor i Stavanger sentrum med min samboer. Vi venter vår første 27 januar. Hadde vært kjekt med et treff etter hvert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...